Poprzednia

★ Linia kolejowa nr 131 - transport w inowrocławiu ..



Linia kolejowa nr 131
                                     

★ Linia kolejowa nr 131

Linii kolejowej nie ma. 131 Chorzów Batory – Tczew kolejowych w Polsce, łącząca Górny Śląsk, Częstochowa dzielnica przemysłowa i Rybnickim dzielnicy węgla z węzła kolejowego do Krakowa, i dalej-z portu Gdańsk i portu Gdynia. Został zbudowany w postaci linii, porusza się stąd, z pominięciem dużych miast. Linia przechodzi przez pięć obszarów i 18 dzielnic. Zasadniczo pokrywa się z jednym z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w II RP – transport węgla.

Linia nr 131 został stworzony i jest otwarta fragmentów w 1852-1933 lat. Prace wykończeniowe w infrastrukturze towarzyszącej trwała do 1935 roku. W latach 1965-1974 linia została zelektryfikowana.

Linia jest najdłuższym 493.391 km, napędzany przez PKP polskie linie kolejowe, linię tułowia, dwukanałowy, normalnotorowa, zelektryfikowana krajowej i Europy w składzie linii C-E 65.

                                     

1. Przebieg. (Mileage)

Linia nr 131 rozpoczyna się w Chorzowie Batorym, gdzie odbywa się on pod podwyższonym poziomem linia 137, skręcając na północny-wschód i po przejściu pod wiaduktem, trasy średnicowej. Od 1978 roku, na początku linii na zachodniej stronie stacji, jak w 1974 roku, po zakończeniu budowy DC, wywarła swój wpływ na nowo wybudowany odcinek, z powodu kolizji przebieg Średnicową autostrady. Starego odcinka linii rozpoczęła się mniej więcej na wysokości platformy kolejowej Chorzów Batory, ostry łuk idzie po prostej linii w kierunku stacji Chorzów miasto. Po przejściu oddziału starego i obecnego odcinka najpierw skręca na wschód, następnie na północ i Północny-Zachód. Po minięciu stacji: styl życia i styl życia gaźnika linia idzie na północ, skręcając na wschód do Radzionkowa i na Zachód w góry Tarnowski. Na wysokości granicach miasta Śląskiego ostatecznie przyjmuje kierunek północny. Trochę Kalet trasa odchyla się na wschód, a przed Boronowem skręca na Północny-Zachód. Po minięciu węzła w Herbach linia ponownie skręca na północny-wschód. Po przejściu Wręczycy duża linia mieści się w kierunku bliżej na północ. Na wysokości, i linia skręca na Północny-Zachód. W Trębaczewie skręca na północny-wschód. Na wysokości huty linii produkcyjnej w fabryce ponownie biegnie na północ, a między punktami Chociwiem Łaskim i linii Łaskimi Siedlcami 131, w północno-wschodniej części. Zanim skierował będziemy szlak skręca na Północny-Zachód. Po przejściu przez kotwica linia biegnie na północ, skręca na Zachód, Wschód i znowu na Zachód. Po minięciu stacji Kłudna linia skręca na Północny Zachód, biorąc coraz bardziej zachodni kierunek. Gwałtownie osiągając linii Inowrocław skręca na północny wschód, a następnie odbija na północny-zachód. Pociągi, samochody i niektóre pociągi pasażerskie marki ТЛК Intercity płynący 741 Mimowola – Jaksice, która omija miasto od strony zachodniej. Po osiągnięciu linii Trzcińca skręca na północ i wychodzi na węzeł kolejowy Lublin. Na wysokości Czyżkówka szlak skręca na Wschód, i po przejściu komisji Bydgoszcz odzwierciedla Północy. Dla Rynkowem linia skręca na północny-wschód, lekko odbijając w prawo i w lewo. Między Warlubiem i linii Smętowem skręca na północ. Pelplinem zanim szlak skręca na północny wschód, i tak dochodzi do stacji Tczew na południu. Na krótko przed Warszawskiego metra, linia skręca na Północny-Zachód. Linia 131 biegnie przez dzielnice: Chorzów, bytom, tarnogórski, lubliniecki, kłobucki, pajęczański, bełchatowski, Łaski, zduńskowolski, poddębicki, Cola, koniński, radziewski, inowrocławski, быдгощским, Bydgoszcz, świeckiej, starogardzki, тчевский.

Linia składa się z 21 odcinka:

  • L: Dionizów – Ponętów od 173.653 w 240.456.
  • Z: zjeżdżalnie – Tczew od 494.077 w 498.912.
  • M: Ponętów Inowrocław Rąbinek od 240.456 w 317.048.
  • E: Tarnowskie góry – Tarnowskie Góry ТГЕ od 33.882 w 39.900.
  • Od: miejscowości максимильяново – Лясковице pomorskie z 379.848 w 422.552.
  • Odpowiedź: Chorzów Batory – Stary od Chorzowa do 5.521 12.210.
  • B: stary Chorzów – bytom gaźnika 12.210 od 20.056 w.
  • Z: życie gaźnika – Nakło Śląskie od 20.056 w 30.143.
  • Do: Zduńska Wola Karsznice – Dionizów od 168.803 w 173.653.
  • Temat: Mimowola Inowrocławia z 321.040 w 324.936.
  • N: Inowrocław Rąbinek – Mimowola od 317.048 w 321.040.
  • J.: Chorzew Siemkowice – Zduńska Wola Karsznice od 124.172 w 168.803.
  • H: Kalina – Chorzew Siemkowice od 67.099 w 124.172.
  • P: Inowrocław – Jaksice od 324.936 w 331.651.
  • T: główny Bydgoszcz – wsi максимильяново od 370.310 w 379.848.
  • F: Tarnowskich górach ТГЕ – Kaleta-od 39.900 do 47.966.
  • D: Nakło Śląskie - Tarnowskie Góry z 30.143 w 33.882.
  • W: Лясковице pomorskie – slajdy z 422.552 w 494.077.
  • G: Kalety Kalina od 47.966 w 67.099.
  • P: Jaksice – Nowa Wieś z wielką 331.651 w 346.082.
  • Z: Nowa wieś Wielka – Bydgoszcz strony z 346.082 w 370.310.
                                     

2.1. Historia. Przed rozpoczęciem budowy autostrady węglowego. (Before the construction of the motorway of Donbass)

Linii kolejowej nie ma. 131 duża część węgla autostrady między dwiema wojnami światowymi, który łączy Górny Śląsk w porcie Gdynia, odbywających się na terenie Wolnego miasta Gdańska. W stosunku do węgla linie zostały zmienione, w rejonie na północ od nowej wsi dobrze. Węgla opon pobiegł z tej stacji na linii 201. Celem powodować linia, między innymi, omijać w odległości kilkudziesięciu kilometrów do łodzi. Jedyne duże miasto, przez które przebiegała linia ta była Bydgoszcz, jednak w tym przypadku, autobus przechodzi przez peryferyjnie wschodniej części miasta. Linia 131, ale przechodzi przez główny Bydgoszcz.

Pierwszy odcinek przyszłego roku nr 131 linia kolejowa była linii łączącej główny Bydgoszcz Tczewem dalej Gdańska, który został otwarty w dniu 5 sierpnia 1852. W kolejnych latach były odcinki na Górnym Śląsku: 15 września 1859 otworzył paczkę gaźnika bytom – Tarnowskie Góry, 15 sierpnia 1860 Batorego w Chorzowie – Chorzów miasto. 26 maja 1872 został otwarty odcinek z Bydgoszczy do Inowrocławia. 1 października 1890 roku został otwarty kolejny odcinek na Śląsku: bytom – bytom gaźnik, 1 maja 1895, stary Chorzów – bytom i Chorzów na 1 maja 1903 stare. Na początku XX wieku przyszedł linii 131 zostały zakończone między Housam Bator i Kaletami i między Inowrocławiem i Tczewem. W późniejszym okresie, aż do budowy linii węgla stalowe opony został przedłużony do podwójnej na obu stronach.

                                     

2.2. Historia. Budowa. (Construction)

4 lipca 1924 r. została podpisana umowa Władysław Grabskiego z konsorcjum francusko-polski odcinek Północy planowano zbudować na koszt państwa. Impulsem do budowy drogi do eksportu drogą morską wojnę celną między Polską i Niemcami. Polska miała ogromna nadprodukcja węgla w związku z własnymi potrzebami i niemożnością wyeksportować go w sąsiednie państwa, niż Niemcy. Jeszcze jeden powód, dlaczego ten autobus ma ważne znaczenie, możliwości tranzytu, szczególnie z Czechosłowacji, które miały dostęp do morza, a także Rumunii i Bułgarii, dla których wyjście w morze Bałtyckie było lepiej, niż w orientacji na eksport przez morze Czarne, lub Jugosławii. Kolejnym impulsem do przyspieszenia prac została utworzona przez rząd preferencyjne stawki przewozów kolejowych. Te stawki były niższe, niż koszt przewozu przez Warszawę ze względu na odległość przewozu.

W 1924 roku rozpoczęły się prace ziemne na przedstawionej trasie między Kaletami i Inowrocławiem. W 1925 roku został przebudowany system działa w Tarnowskie Góry, gdzie powinny być kształtowane składy liczące 150 osi. 6 lutego 1926 otwarto pierwsza sekcja węglowego linii łączącej rejon z linii Podzamczem 131 w Kaletach dziale Nowe logo. Linia została zbudowana jako jeden utwór, jednak wszystkich wykopów i fundamentów dla dużych mostów zostały wykonane od razu w dwie strony. Ten odcinek był skrócić drogę przez przekierowanie ładunków w miasto. Początkowo linia ta została wykorzystana tylko w ruchu. Pociągi pasażerskie pojawiły się na nim tylko 1 kwietnia 1927. Strajk górników w wielkiej Brytanii doprowadziły do wzrostu produkcji, a także konieczność do transportu węgla w Polsce. Zmodernizowane tak, że stacja w Tczewie, aby mogła przynieść nawet więcej samochodów. Dzięki dobrym warunkom i potrzebom transportu został zbudowany odcinek łączący emblemat z długości Inowrocławiem wynosi 255 km. w dodatku do jego budowali linię Lublin – Gdynia, przez Kościerzynę i tymczasowe Bydgoszczy głównej linii 201. Decyzja o budowie odcinka od trawy do Inowrocławia został oficjalnie przyjęty 7 lutego 1928 r. dekretem prezydenta Rp Ignacego Mościckiego pomimo faktu, że znaczna część pracy została już zakończona.

Kryzys gospodarczy doprowadził do tego, że państwo nie jest wystarczających środków, aby zakończyć inwestycje, a poza tym chcę, aby zaoszczędzić pieniądze na remont istniejących. Aby zapisać inwestycji omówiono, między innymi, na sprzedaż udziałów w polskim banku, co stało się z troską rządu. W 1930 roku znacznie zmniejszyły dochody kolei, tu latem, rząd, działając pod presją rozpoczął negocjacje z inwestorami z Francji, który w odniesieniu do lat kontakty polityczne między Francją i Polska zdecydował się na końcu linii, na własny koszt w zamian za uzyskanie licencji na przewozy na tej linii. Ponadto, wśród założycieli francusko-polski stacja firmy wyrażał zaniepokojenie "Schneider i Do", która jest częścią konsorcjum tworząc port w Gdyni i ma swój udział kopalń i hut Górnego Śląska. Francusko-polskie towarzystwo kolejowe 8 milionów franków francuskich i 7 milionów franków polskiej stolicy. Ponadto identyfikuje obligacje, aby pokryć pozostałe koszty budowy.

8 listopada 1930 roku został otwarty odcinek z płaszcz nowy w Zduńska Wola Karsznic. Linia ta zbliżyła się do linii łączącej system z Kalisza, było jeszcze jedno skrócenie drogi od Górnego Śląska do portu. W dłuższej perspektywie jednak, ta linia powinna być trasa dostaw aglomeracji Łódzkiej w węgiel. Ze względu na duże odległości między Tarnowskie gurami i największy w latach 1930-1931 nie było zaplanowane wcześniej lokomotywownia. Otwarcie tego odcinka zmniejszyła podróży oddziały w 60 godzin.

31 grudnia 1932 opony węgla, cały rozdział Chorzów-Gdynia była przejezdna. W wyniku zaprzestania pracy z powodu braku środków na zakończenie budowy obiektu z doński w Inowrocław stało się tak tylko na 1 marca 1933 roku. Otwarcie ostatniego odcinka był głośny wakacje, podkreślając rosyjsko-francuski. Ceremonia rozpoczęła się w Karsznicach, a następnie uczestnicy udali się pociągiem do Bydgoszczy za drugą część. Prace wykończeniowe oraz budowa towarzyszącej infrastruktury trwały przez kilka lat po otrzymaniu przejezdności.



                                     

2.3. Historia. Ii wojny światowej. (The second world war)

25 sierpnia 1939 roku linia została zmilitaryzowana i 28 sierpnia zaczął kursować pociąg "odważny." W nocy z 31 sierpnia na 1 września weszła w siłę militarną grafika. 1 września 1939 roku pociąg był odważny brał udział w bitwie pod Mokrą, która odbyła się w rejonie autostrady. Kampania po raz pierwszy spowodował zniszczenie dużych węzłów kolejowych. Wraz z przenikaniem Wehrmacht, niemcy zajęli wszystkie obiekty i taboru kolejowego, i linia została przywrócona i administracyjnie podzielona jest na trzy części. Powierzchnia Reichsbahndirektion Gdańska na północ od Nowej wsi Wielkiej Reichsbahndirektion Posen od Nowej Wsi wielkiej do Działoszyna i Reichsbahndirektion Оппельн odcinku na południe od Działoszyna. Linii kolejowej nie ma. 131, biorąc pod uwagę strategiczne znaczenie była celem bombardowania luftwaffe podczas kampanii wrześniowej.

Pomimo południkowego uruchomienie linii stał się ważnym dla gospodarki Rzeszy, a także możliwość transportu węgla do portów w Gdańsku i Gdyni, a następnie w Szwecji i transport rudy żelaza w przeciwnym kierunku. W związku z tym 19 grudnia 1940 roku podjęto decyzję o modernizacji linii, zakończenie brakuje drugie oddechowych, co zwiększyło przepustowość do 60 par pociągów na dobę. Pierwsze prace w zakresie zagospodarowania rozpoczęły się 1 czerwca 1941 roku. Kolejne elementy modernizacji: budowa obwodnicy Inowrocławia, budowa brakujących łącznic, dom fasadami rozrządowych w Inowrocław, Karsznicach i Maksymilianowie i budowa trzeciego toru na trasie Tarnowskie Góry- Caleta. Szczególnie ważne dla okupanta był gospodarzem Zduńska Wola Karsznice, bo przekroczył pociąg w kierunku szerokości geograficznej lokalizacji i południkowych. Koleje niemieckie przydzieliły do obsługi tej linii najsilniejsze i najbardziej nowoczesne jak parowozy niemieckie zdobyczne, w tym francuski.

W styczniu 1945 roku linia kolejowa została przejęta przez administrację Polski.

                                     

2.4. Historia. Powojenna odbudowa. (Post-war reconstruction)

Bezpośrednio po dokonaniu zakupu linii przechodzącej przez wstępną rekonstrukcję, która została zakończona w listopadzie 1947 roku. Centralny plan odbudowy został ogłoszony 2 lipca 1947 roku i obejmuje przebudowę i demilitaryzację z kolei do 1 lipca 1949 roku. Jednak problem w tym, że kontrakt opłat licencyjnych, który dał Francusko-polskiego towarzystwa mogą być licencjonowane w 1975 roku. Komunistyczny rząd, chcąc wykazać ciągłość prawną państwa zostały zmuszone do przestrzegania tych umów, z drugiej strony komunistów nie ma pod ręką był test bardzo ważnej linii kolejowej i prywatnego zachodniego kapitału. Władze PKP zrobili wszystko, aby zapobiec francuski roszczeń, a ponadto dążyć jak najszybciej do wypowiedzenia umowy, bez naruszenia jego warunków. W końcu, umowę można wypowiedzieć tylko na 10 maja 1947 roku. 1 lipca 1949 roku zostało anulowane militaryzację kolei przez to, że został przywrócony, jak to możliwe, normalne funkcjonowanie kolei. W tym samym czasie odzyskał drożność linii.

                                     

2.5. Historia. Elektryfikacja. (Electrification of)

Pierwsze plany elektryfikacji linii 131 w roku 1948, jednak przeszkodą było słabe powojennej gospodarki i brak technologii. Z tego powodu zdecydowano się początkowo электризующий tylko ruch podmiejskich aglomeracji w Warszawie i Gdańsku. Oferta elektryfikacji tego autobusu był pozytywny, ponieważ linia jest obsługiwana przez pociągi na całej ich przepływu z kopalń do portów. Ponadto, był prawie jednorodnej przejazd autobusem od. Z drugiej strony, duże korzyści będą z wcześniej elektryfikacja linii, łączącej ŚLĄSK z Warszawy dla ruchu pasażerskiego. Oba projekty zostały przedstawione w 1948 roku w Tys. Ostatecznie, zdecydowano się na drugiej wersji.

W latach 50-tych. XX wieku, linia była miejscem intensywnej rywalizacji w "praca konkursowa".Dzięki dobremu planowaniu remontów i zjazdy i "przewozowemu list gwarancyjnemu" może znacznie przekroczyć normy i skrócić czas podróży. Szczególne osiągnięcia ona lokomotywownia w Karsznicach.

Kolejna próba konfrontacji elektryfikacji, która odbyła się w kwietniu 1959 roku. Następnie, kolei próbował przekonać Tys na elektryzujące sądu prądem przemiennym 25 kv 50 Hz. Negocjacje zakończyły się porażką. Przyczyną oprócz braku standaryzacji taboru elektryczne jeszcze był spadek natężenia ruchu na tej linii. Mimo to, w 1957 roku rozpoczęto prace przygotowawcze do elektryfikacji.

Oferowane wczesną ГОЭЛРО rozpoczęła się oficjalna decyzja Rady Ministrów z dnia 21 lutego 1963 roku. Pierwszy ukończony odcinek był Tarnowskich górach – Zduńska Wola Karsznice, których ГОЭЛРО został zakończony 28 listopada 1965 roku. Drugi odcinek Don będzie w Maksymilianowa została podzielona na etapy: Zduńska Wola Karsznice – Góra Lipie góry limonki – Inowrocław – wsi максимильяново z elektryfikacją linii kolejowych Bydgoszcz piasty i wsi максимильяново – Wrocław i Gdynia dalej do linii nr 9. Etapy te zostaną zakończone, odpowiednio: 30 maja 1966, 30 grudnia, 9 września, 1966, 1967, 23 grudnia 1968. Elektryfikacja doprowadziła do tego, że linia 131 nabyła 70% ładunku DOKP Gdańsk. Na niższych taryf spowodowało zwrot inwestycji w ciągu 5 lat. Wprowadzenie trakcji elektrycznej spowodowało również zmiany w parowozownia i warsztaty tworzenie punktu sterowania lokomotyw w Karsznicach.

W latach 60-tych. został przebudowany dworzec kolejowy w Inowrocław.

Ze względu na specyfikę przewozu ciężkich pociągów towarowych na linii najpierw został zbudowany urządzenia ШП. Problemy w dostawach lokomotyw elektrycznych o odpowiedniej mocy, doprowadziło do tego, że kurs jest nadal używany parowozy, a później lokomotyw spalinowych.

21 lutego 1962 między stacjami Lipie góry i Babiak wybuchu kotła w pociągu, na znak slave Lokomotywa Ty246-17. W wyniku wypadku zginął załoga z Ukrainy. W wyniku wypadku zostały uszkodzone, ponieważ w składzie obrotów, który wykoleił, a także okoliczne pociąg pasażerski.

Zakończenie elektryfikacji linii nastąpiło 23 maja 1974 roku, kiedy to zelektryfikowano ostatni odcinek Chorzów Batory w Tarnowskich górach.



                                     

2.6. Historia. Latach 1974-2006. (1974-2006 years)

Rosnący ruch w początku lat 70-tych. spowodowało znaczne kongestię na linii. Do usuwania przeciążenia omówili budowę alternatywną linię, która, nawiasem mówiąc, może służyć sąsiednie regiony, lub budowa linii czterotorowej. W związku z rozwojem terenie wzdłuż linii wybrałeś pierwszą opcję i zaplanowano budowę linii łączącej Górny Śląsk z portami przez Warszawę. Nowa linia może dodatkowo wspierać kierunek CSKA moskwa ZSRR i rafinerię w Płocku. Ten wariant był korzystny ze względu na tgv między aglomeracjami: Warszawa i Śląska i Krakowa.

Problem z kongestią częściowo rozwiązany poprzez wykorzystanie nowych sześcioosiowych węglarek i lokomotyw stosuje się. Po pierwsze, wiosną 1976 roku był elektrowóz ET40 z ET41 października 1977 do kwietnia 1978 wszystkie polskie ET42 wystąpienia początkowo został wybrany w Karsznice lokomotywy zajezdni, jednak część została przeniesiona do nowo otwartego lokomotywy zajezdni w Idzikowicach. W tym czasie na trasie Tarnowskie Góry- Trójmiasto, chyba w porcie Północnym w Gdańsku ustanowili rekord w polskiej części ciężkiego dworca kolejowego wynosi 4 180 3 040 ton brutto i netto.

Wdrażanie nowoczesnych lokomotyw elektrycznych i spalinowych doprowadziło do tego, że w północnej DOKP i Śląska DOKP w końcu lat 70-tych. prawie wycofali się parowozy. W końcu 1978 roku w całej Ameryce kwotę DOKP pracy, dostawa lokomotywami para była praktycznie zerowa. Jednak w zimie, z wieku na początku 1979 roku spowodował, tymczasowy, częściowy zwrot, aby wyciągnąć z wanny. A parowozy wycofane z lokomotywy zajezdni do obsługi autobusów. 19 września 1979 r. miał miejsce tragiczny wypadek. Снегоочистителем stosowane produkcji radzieckiej, nie wyposażone złączkami śrubowymi i zderzaki. Ten samochód został mianowany na Локомотивной korek st44. Gdy próbuje przebić się przez śnieg, był miażdżący z kabiny lokomotywy, gdzie siedzieli stycznia Mokwy i John Фалковски. Obaj kierowcy zginęli na miejscu.

W czerwcu 1979 roku rozpoczęła się modernizacja linii nr 131. Przyczyną aktualizacji był używany wprowadzeniem w życie ciężkie lokomotywy. W pierwszej kolejności została przeprowadzona modernizacja elektrycznego. 1982-1983 roku został zmodernizowany opony, również wymieniając je, przy okazji, z standardowych szyn typu S 49 cięższe na S60.

W 1981 roku ze względu na zmniejszenie przewozów towarowych na węglówkę routing intercity składów, w szczególności w Zakopane – Gdynia i Szczecin – Gdynia.

W 1984 roku rozpoczął przygotowania do modernizacji mocy zakładu Tarnowskie Góry, co spowodowało istotnych zmian na linii. Została ona przeprowadzona w okresie 1985-1987 i poprawa efektywności tarnogórskiego węzeł kolejowy. W 1989 roku nastąpiła modernizacja stacji, podczas gdy modernizacja stacji Inowrocław, przyjętej w 1990 roku, została przerwana.

W 1989 roku Koncepcja utworzenia organizacji, zajmującej się zachowaniem wycofywanego taboru i elementów infrastruktury kolejowej. Z inicjatywy pracowników zakładu taboru w mieście Zduńska Wola-Karsznicach został założony w pamięci aparatu w dawnym młynie i lampiarni.

W latach 90-tych. nastąpił spadek ruchu w wyniku czego został usunięty z obsługi tej linii Lokomotywy ET21, z których niektóre złomowano. W 1999 roku został wycofany z linii Lokomotywa ET41, który został przeniesiony na linię góry.

W 2001 roku z powodu braku środków muzeum w mieście Zduńska Wola-Karsznicach został wprowadzony w stan likwidacji.

                                     

2.7. Historia. Po 2006 roku. (After 2006)

W xxi rozpoczęły się masowe odwołania pociągów pasażerskich na tej linii. 9 grudnia 2006 r. zamknięto ruch pociągów pasażerskich pomiędzy nowym logo i Zduńska Wola.

W grudniu 2006 roku, Lotos miejsce, zbudowanej w miejscu Karsznicach rewidencki, położony w zamkniętym kolejowego, pasażerskiego. 18 karsznicka grudnia lokomotywownia została skomunalizowana i zdobyli miasto Zduńska Wola. Na terenie lokomotywy zajezdni zaczął pracować w firmie Tabor Karsznice kontrolne zakończone kwestionariusze, głównie dla firm, które nie są związane z grupą JSC "KOLEJE".

W grudniu 2008 roku, wyłączone bezpośrednie pociągi regionalne relacji Bydgoszcz – Inowrocław, dzieląc je na kilka krótkich relacji, a odcinek między Babiakiem i Ponętowem całkowicie zablokował ruch pociągów pasażerskich.

Na początku lutego, decyzja urzędu marszałkowskiego w łodzi przywrócono ruch promów między nowym logo i Zduńska Wola. 12 grudnia 2009 roku zamyka się ruch pociągów na odcinku Chorzew Siemkowice – nowe logo.

Wiosną 2009 roku, spadek ruchu było tak duże, że zabiorą był lokomotywa ET42. W 2011 roku Lokomotywa wrócił do służby, jednak został przeniesiony na inne linie.

27 kwietnia 2010 roku na linię wrócił składy, ma 4 000 ton brutto. Do obsługi, używali Lokomotywa ET41.

18 maja 2010 r. powódź boli Tor nr 2 pomiędzy miastem Hogoboom i Housam stare.

W czerwcu 2011 r. z powodu modernizacji linii nr 9 nastąpiły zmiany w organizacji ruchu między Dużym i Niżny Nowogród. W wierszu 131 był przetrasowane pociągi dalekobieżne z Warszawy do Gdyni. To spowodowało przesunięcie pociągów towarowych Gdynia na linii nr 201.

6 czerwca 2012 roku na linii 131 między Inowrocławiem Tczewem i zaczął kursować pociąg "Евросити" Berlin – Gdynia-Express.

3. kwartale 2012 roku została zezłomowana i fizycznie usunięta część lokomotywy ET40 serii. Lokomotywy te wszystkie, z nielicznymi wyjątkami, za okres pracy został mianowany na zawartość ciężkich pociągów na linii 131.

9 grudnia pkp Chorzów Batory – nowy ruch Logosu, odziedziczone od przewozów regionalnych linii kolejowych, Piekary, w ten sam dzień województwo kolei reaktywowały ruch na odcinku herby nowe – leśnej okolicy. Tego samego dnia wstrzymano ruch pociągów na odcinku Chorzew Siemkowice – pociąg własnej woli relacji Gliwice – Zduńska Wola.

Na początku 2013 roku, z powodu dużego popytu na ciężkich lokomotyw do obsługi pociągów na linii 131 i tyłu lokomotywy ET42.

1 czerwca 2013 roku, wstrzymać wykonanie pociągów pasażerskich na odcinku nowy emblemat – leśnej okolicy.

W 2013 roku został przeprowadzony kapitalny remont linii między Moskwą północy Tarnowskie Góry, Kalety – Strzebiń, a w 2014 roku w zakresie Tarnowskie Góry- хахло.

                                     

3. Parametry techniczne. (Technical parameters)

Maksymalna prędkość pociągów na 09 stycznia 2019 roku.

Sieć trakcyjna w zależności od strona jest przeznaczona dla maksymalnej prędkości od 110 do 160 km / h, Maksymalny prąd wyjściowy-od 1725 do 2540, a minimalna odległość między odbierakami prądu 20 metrów.

Linia wyposażona jest w dwa załóż kolejki linowej między miastami Tczew i wsi максимильяново między Inowrocławiem stacji Chorzew Siemkowice, a nie daleko od góry Tarnowski stacji. Między Nowa wieś, stacja, Duży i jednostronne Jaksice stacja automatyczna blokada liniowego. Inne obszary obejmują blokadę półsamoczynną.

                                     

4.1. Infrastruktura. Lokomotywownie

Na linii lokomotywownie w Tarnowskie Góry, Don będzie Karsznicach, Bydgoszcz i Katowice. Lokomotywownia w mieście Zduńska Wola został stworzony specjalnie do obsługi autobusu ze stali węglowej, podczas gdy inne już istniały. W Północnej dzielnicy był domem dla lokalnych małych lokomotywownie, działających na lokalnym nieistniejących węzłów.

                                     

4.2. Infrastruktura. Dom mieszkalny. (Residential house)

Z powodu przejścia linii w odległości do obiektów znajdujących się w najbliższej węzłów ludności pociągu. Największym z nich był Karsznice z 1973 roku, który jest częścią miasta Zduńska Wola.

                                     

4.3. Infrastruktura. Muzealiów. (Museum objects)

W mieście Zduńska Wola-Karsznicach i Herbach, a także w wierszu 201 Kościerzyna, utworzono muzeum kolekcja instytucji wycofywanego taboru kolejowego, infrastruktury kolejowej i innych pamiątek związanych z autobusu węgla. Firm zlokalizowanych w starych budynkach pociąg. Obiekty te są dostępne do zwiedzania

Do uruchomienia muzeum pod gołym niebem w mieście Zduńska Wola Karsznice ostrożnie rozpocząć zbieranie pamiątek w 1989 roku. Pierwszy duży eksponat parowóz Px48 zainstalowana na pomniku przy wjeździe na terytorium lokomotywy zajezdni. Uroczyste otwarcie muzeum odbyło się 11 listopada 1993 roku.

                                     

5.1. Ruch pociągów. Pociągi regionalne. (Regional trains)

Linii kolejowej nie ma. 131 został zbudowany jako typowa linia produktów przeznaczonych do transportu węgla ze Śląska do portu. To omija duże miasta, za wyjątkiem Bydgoszcz. W odróżnieniu od oryginalny przebieg linii węgla opony stalowe 131 obsługuje podstawowe Bydgoszcz i Katowice.

Harmonogram 2014 / 2015 pociągi pasażerskie wprowadzane są na następujących odcinkach:

  • Inowrocław – Inowrocław na przewozy regionalne.
  • Bydgoszcz domu – wsi максимильяново przez Arriva pociągu relacji Bydgoszcz – Chojnice.
  • Chorzów Batory – Kalety przez koleje łódzkie pociągi relacji Katowice – Gliwice.
  • Góry Tarnowskich – Herby Nowe Przewozów Regionalnych.

Sekcja Inowrocław – nowe logo nie uruchomienia pociągów pasażerskich.

                                     

5.2. Ruch pociągów. Pociągi dalekobieżne. (Long-distance trains)

Linii kolejowej nie ma. 131 obsługuje połączenia dalekobieżne z Gdańska do Bydgoszczy i dalej do poznania linia 131 do dworca autobusowego w Inowrocław. Na pozostałym odcinku linii pociągi dalekobieżne nie kursuje w 1981 roku. Po 1981 r. w tym trasowano wybranego pociągu, głównie sezonowe.

W czerwcu 2011 roku dzięki prędkości przemieszczania się między kciukiem a Laskowicami do 120 km / h i z powodu przedłużających się prac remontowych na linii kolejowej, vol. 9, pkp Intercity miały po dwie pary pociągów kategorii Intercity-Express Kaszubi EMC i EMC Neptun relacji Warszawa – Gdynia, które kursują na linii nr 131 od Inowrocławskiego węzeł kolejowy w Tczewie i kilka par pociągów ТЛК.

Od 6 czerwca 2012 r. 131 między Inowrocławiem a Tczewem, jedzie pociąg Евросити w Berlin – Gdynia. Pociąg zatrzymuje się na linii 131 w Szczecin, Bydgoszcz i Rady Tczew.

                                     

5.3. Ruch pociągów. Pociągi towarowe. (Freight trains)

Głównym zadaniem linii 131 do przewozu ciężkich pociągów towarowych z Залесья do portu. Pod tym linkiem, z pominięciem dużych miast pociągów towarowych, z pominięciem stacji Bydgoszcz i Inowrocław z łącznic lub innych linii, a także stosunkowo niska gęstość została pozbawiona przewozów pasażerskich, które mogą ingerować w zarządzanie cargo. Do obsługi tej linii jest przeznaczony był najbardziej zaawansowanych lokomotyw w pracy w Polsce i najbardziej idące węglarki sześcioosiowe. Topy pasażerskich i towarowych przewozów otrzymał 30 lat. 70., gdzie z powodu dużego wydobycia i eksportu węgla na linii, osiągniętej kongestii pociągów towarowych. Pociągi towarowe obsługujące miejscowy suv przemysłu było bardzo mało udział w pracy przewozowej.

Użytkownicy również szukali:

baza kolejowa linia 131, linia 131, linią kolejowa 146, linia kolejowa nr 131 semaforek, modernizacja linii kolejowej 131, Linia, linia, kolejowa, linii, baza, kolejowych, mapa, kolejowej, mapa linii kolejowych, Linia kolejowa nr, lini kolejowa, baza kolejowa linia, linia kolejowa nr, lini, linia kolejowa nr semaforek, semaforek, modernizacja, modernizacja linii kolejowej, linia 131, Linia kolejowa nr 131, lini kolejowa 146, baza kolejowa linia 131, linia kolejowa nr 201, linia kolejowa nr 3, linia kolejowa nr 131 semaforek, modernizacja linii kolejowej 131, linia kolejowa nr 131, transport w inowrocławiu. linia kolejowa nr 131,

...

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie

Linia kolejowa nr 3.

Linia kolejowa nr 131 odcinek Chorzów Batory – Nakło Info inwest. W listopadzie specjalny pociąg PUN wjedzie na tory na linii Herby Nowe Kalina – Rusiec Łódzki nr 131. Wykonawca już rozpoczął roboty.


Mapa linii kolejowych.

Wpływ stanu infrastruktury linii kolejowej nr 131 na niezawodność. Linia kolejowa nr 131, zwana węglówką, zmodernizowana ma być do jaką ma być planowana odbudowa linii kolejowej nr 145 Chorzów. Baza kolejowa linia 131. Linia kolejowa nr 131 Chorzów Batory Tczew Magistrala Węglowa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę dotyczącą Projekt obejmuje modernizację Węglówki, linii kolejowej nr 131 na odcinku. Modernizacja linii kolejowej 131. PLK wybrały wykonawcę przebudowy magistrali węglowej na. PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają przebudowę linii kolejowej nr 131 czyli popularnej węglówki, łączącej nasz region z Trójmiastem, na odcinku.


Linia kolejowa nr 131 semaforek.

PLK korzystają już z modernizowanej linii od Częstochowy do. Eiffage Polska Koleje zrealizuje odcinek linii kolejowej nr 131. 10.04.2014. przewiń. 10 kwietnia 2014 r. Polskie Linie Kolejowe poinformowały o wyborze. Linia kolejowa 131 PL Chorzów Batory Tczew © Atlas. Katalog Firm Kolejowych portal informacyjny branży transportu kolejowe i szynowegoNEWS – wiadomości i aktualności kolejowe I Magazyn Kolejowy. Magistrala węglowa w regionie szadkowskim Biuletyn SZadkowski. Zamówienie: Miasto Warszawa, Śląskie Wykonanie przebudowy wiaduktu w km 34271 linii kolejowej nr 131 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Prace na.





Rewitalizacja toru nr 2 linii kolejowej nr 131 na odcinku Grupa ZUE.

PKP Polskie Linie Kolejowe we wtorek w Bydgoszczy podpisały umowę z projektu modernizacji linii kolejowej nr 131, na 110 kilometrowym. Prace na linii kolejowej nr 131, 686, 687, 704 PGI TECHGIS. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisała z wykonawcami pierwsze umowy LOT C Prace na liniach kolejowych nr 131, 686, 687, 704 na. W Bytomiu nastąpi modernizacja linii kolejowej. Przetarg na. Linia kolejowa Linia Chorzów Batory – Tczew 131. Ogólnopolska Baza Kolejowa. Umowa na modernizację linii kolejowej nr 131 podpisana. Hala. Remont urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów na stacji Smętowo linia kolejowa nr 131.Nazwa postępowania:Remont urządzeń elektrycznego ogr.


Plik:Linia kolejowa nr 131 Bdg Ino na Błoniu a.jpg – pedia.

Wpływ stanu infrastruktury linii kolejowej nr 131 na niezawodność systemu transportowego województwa pomorskiego Impact of railway line 131. Pobierz Problemy Kolejnictwa. Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ​Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz​. Za 1.2 mld zł zostanie zmodernizowany odcinek kolejowej. REWITALIZACJA TORU NR 2 LINII KOLEJOWEJ NR 131 NA ODCINKU TARNOWSKIE GÓRY KALETY, PRZEBUDOWA STACJI BORONÓW ORAZ. Linia kolejowa nr 131 Chorzów Batory Tczew – Baza kolejowa. Inwestycja obejmuje prace na linii kolejowej nr 131 na odcinku położonym w województwie łódzkim, pomiędzy granicą województw śląskiego i.


Opracowanie wyników badań i ocena klimatu akustycznego w.

PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczynają przebudowę linii nr 131 Chorzów Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych między Chorzowem a. LK 131 Silesia Info Transport. Najbardziej wysuniętego na południe odcinka linii kolejowej nr 131 kosztować 1.53 mld zł brutto podały PKP Polskie Linie Kolejowe. Decyzja środowiskowa dla linii kolejowej C E 65 Aktualności. Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej do celów projektowych na liniach kolejowych nr 131, 686, 687, 704. W 2018 roku PGI TECHGIS sp. z.


Modernizacja Węglówki. Podpisanie umów Pomorski Urząd.

Odcinek linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Bytom – Nakło Śląskie, po którym kursują pociągi pasażerskie, m.in. Kolei Śląskich z Katowic. Linia kolejowa nr 131. Linia nr 131 rozpoczyna się w Chorzowie Batorym, gdzie odchodzi od linii nr 137​, skręcając na północny wschód. Po dotarciu do Chorzowa Miasta linia najpierw​. PKP przebuduje magistralę węglową. To kluczowa inwestycja na. Wita Stwosza 2 tel. 32 201 76 00 faks 32 251 55 54. Opracowanie wyników badań i ocena klimatu akustycznego w wybranych rejonach linii kolejowej nr 131​. Publikacje Jerzy Zariczny Politechnika Gdańska. Linia kolejowa nr 131 ma duże znaczenie nie tylko dla przewozu osób, lecz przede wszystkim dla transportu towarów. Łączy istotny dla przemysłu region Górnego.


9 ofert w ramach rewitalizacji linii kolejowej 131 PKP Polskie Linie.

Prace na ponad 70 kilometrowym odcinku linii kolejowej nr 131, tzw. magistrali węglowej, Kalina – Rusiec Łódzki, przebiegającym na styku. Bydgoszcz: Podpisano umowę na dokumentację modernizacji linii. Przedmiotem inwestycji są prace na linii kolejowej 131 na odcinku Chorzów Batory km 5900 – Nakło Śląskie km 29000 w ramach projektu: POIiŚ 5.1 14 pn. Finał wartej 1.2 mld zł inwestycji na magistrali węglowej w 2023. Kontrola przejazdów kolejowo drogowych na linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory Tczew, Prezes UTK nakazał natychmiastowe usunięcie. Wykonanie przebudowy wiaduktu w km 34.271 linii kolejowej nr 131. Linia nr 131 wchodzi w skład tzw. linii C E 65 – magistrali kolejowej o międzynarodowym znaczeniu, na którą na terenie Polski składa się szereg linii kolejowych.


Kolej zwiększy możliwości przewozów między Śląskiem a portami.

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczynają przebudowę linii Śląsk – porty nr 131 na odcinku Chorzów Batory – Bytom – Nakło Śląskie. Eiffage Polska Koleje zrealizuje odcinek linii kolejowej nr 131. Budowa linii kolejowej nr 131 rozpoczęła się od. 1852 roku i trwała do 1947 roku. Dopiero w 2013 roku, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zadecydowała o jej. Linia kolejowa nr 131 enog.pl. Zobacz najciekawsze publikacje na temat: Bytom Linia Kolejowa Nr 131.





Bytom Linia Kolejowa Nr 131 artykuły Bytom Nasze Miasto.

To cel przebudowy linii kolejowej nr 131 łączącej Śląsk, Kujawy i trasy numer w ramach krajowego projektu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Linia Chorzów Batory – Tczew 131 Ogólnopolska Baza Kolejowa. Znak: IFIII.746.15.2020, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zadania pn.: Przebudowa linii kolejowej nr 131 na odcinku od.


Kurenda – przebudowa linii kolejowej nr 131 na terenie Gminy.

Magistrali węglowej, na linii nr 131. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. PKP PLK jest warta ponad 1.2 mld zł, a jej cel to. Linia kolejowa nr 131 Chorzów Batory Tczew stare zdjęcia, mapa. Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Zduńska Wola – Chorzów Batory. Umowa. Kontrola przejazdów kolejowo drogowych na linii kolejowej nr 131. Nazwa punktu, Rodzaj punktu, Kilometraż, Pozostałe linie. Ekspozytura Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym w Sosnowcu. Zakład Linii. Interpelacja nr 24209 tekst odpowiedzi Sejm. Linia kolejowa nr 201 zbudowana został w 1938 r. i była częścią tzw. która leży na skrzyżowaniu linii 131 dawnej Magistrali Węglowe i. Charakterystyka wad w szynach kolejowych wykrytych na linii. Przez region szadkowski przebiegają trzy odcinki linii kolejowej nr 131: Cho rzew Siemkowice – Zduńska Wola – Karsznice zwane dalej Z.W. Karsznice, Z.W.


Kolej zwiększa możliwości przewozów z Chorzowa do Trójmiasta.

Aż do 2026 r. ma potrwać modernizacja linii kolejowej nr 131, zwanej potocznie Magistralą Węglową. Zyskają na tym przewoźnicy towarowi,. Modernizacja linii nr 201 odpowiedzią na rozwój Intermodal News. Batory Miejsce Historyczne 131 1 PKP Przęsło dla toru nr 1 znajdowało się w km 7.029 i posiadało długość 41.30 m. Przebudowa linii kolejowej nr 131 Wręczyca Wielka. Linia kolejowa nr 1 Warszawa Zachodnia Katowice, a linią kolejową nr 131 tzw. magistralą węglową. Projekt Prace na linii kolejowej nr 146 na. Linia Kolejowa 131 Chorzów Tczew. Linia kolejowa nr 146 Wyczerpy – Chorzew Siemkowice to ważne głównie dla Od kilku lat PLK prowadzą też prace na linii kolejowej nr 131. PKP PLK podpisały umowę na projekt przebudowy linii 131 na. W Starostwie Powiatowym omawiano szczegóły na temat remontu linii kolejowej nr 131. Już w przyszłym roku w Subkowach powstanie nowy przystanek.


...
Free and no ads
no need to download or install

Pino - logical board game which is based on tactics and strategy. In general this is a remix of chess, checkers and corners. The game develops imagination, concentration, teaches how to solve tasks, plan their own actions and of course to think logically. It does not matter how much pieces you have, the main thing is how they are placement!

online intellectual game →