Poprzednia

★ Citroën Traction Avant - citroën ..




Citroën Traction Avant
                                     

★ Citroën Traction Avant

Citroen трэкшн Avant od momentu jej premiery w 1934 roku na salonie samochodowym w Paryżu, podstawowej produkcji samochodu odbył się na promenadzie de Жавель w Paryżu, wzbudził podziw innowacji zastosowanych rozwiązań technicznych. To była jedna z pierwszych maszyn po 1930 Бутчик V5 od Tobago z napędem na przednie koła трэкшн Avant francuskiego oznacza "przedni napęd", miał nadwozie samonośne, opiera się na systemie rama, niezależne zawieszenie kół, według projektu Ferdynanda Porsche, hamulce hydrauliczne na wszystkie koła, samonastawny silnika. Konstrukcja obudowy trakcji Avanta nie były malowane, ale początkowo zostały wycięte z gliny wzrost rzeźbiarz Flaminius spowodowane było pragnienie, aby utworzyć. Ich pojawienie się na rynku motoryzacyjnym w 1934 roku, Citroen трэкшн Avant zwiastunem stylistycznej rewolucji, wprowadzając jednobryłowe ciała.

Samochód, dzięki przednim napędem i poprawionemu rozkład masy, dobrze trzyma się drogi, co pozwalało szybkiej jazdy na zakrętach. Samochód chętnie skorzystali tutaj bandyci były znane w Europie jako "Gangstalimuzine", a następnie w policji i służbie publicznej, w tym i po ii wojnie światowej, Ministerstwo bezpieczeństwa publicznego Polski. Charakterystyczną cechą tego modelu Citroëna był dużym logo marki, umieszczony na całej szerokości kratki. Model ten został zbudowany w 1957 roku, z wieloma rodzajami silników i w kilku wersjach nadwozia.

Wersja silnika:

  • Model 15CV sześciocylindrowy 2867 cm3 z 1954 roku dostępna jest również w wersji trakcji Avant 15 godzin hydropneumatycznym tylnego zawieszenia.
  • Model 7CV, ilość 1303 cm3.
  • Model 11CV, ilość 1911 cm3.

Wariant ciała:

  • Rodzina – zewnętrzne Berlin, wzrosła w stosunku do wersji BN – trzecia charakterystyka szybkie strony, często składany trzeci rząd siedzeń, na podłodze między krzesłami i sofą.
  • Cabrio. (Convertible)
  • Légère b oznaczone jako BL – zewnętrzny Berlinie, tuż poniżej w stosunku do BN – najbardziej popularna wersja ciała.
  • Normalna B oznaczone B lub BN – standardowym nadwoziem typu Berlina.
  • Centrum handlowe – rozmiarowo wersja podobna do rodziny, pierwsza to hatchback, tylna klapa otwiera się z szybą.
  • Légère 2-miejscowego coupe, 1935-37.
                                     

1. Dane techniczne modelu 11BL. (Technical characteristics of the model 11BL)

Model BL-11 przeznaczony jest do przewozu 5 osób dorosłych. Samochód miał samonośne nadwozie, stal. Masa własna samochodu wynosiła około 1088 kg, a dopuszczalna masa całkowita – 1500 kg.

  • Układ kierowniczy: przekładnia zębatkowa, bez wspomagania, działająca na przednie koła.
  • System hamulcowy: hydrauliczny bęben, bez wspomagania kierownicy, działające na 4 koła. Mechaniczny hamulec ręczny działający na tylne koła.
  • Nośna system: nadwozie samonośne. Przednie koła są zawieszone na podwójnych podłużnych belek i drążkach rolki. Tylne koła są zawieszone na poprzecznej belce i drążka drążkach rolki. Amortyzatory hydrauliczne, teleskopowe. Opony rozmiar 5.25 x 16", "Michelin".
  • Typ ciała: zu Berlin, 4 drzwi, przednie drzwi otwierane pod prąd". Kaptur wznosi się z dwóch stron. Zamknął bagażnik z tyłu pojazdu. W 1952 roku, koło zapasowe w specjalny właz, po 1952 bagażnika z kołem zapasowym umieszczonym pod maską.
  • Instalacja elektryczna: napięcie 6V oryginał. Dwóch elektrycznych wycieraczek, z ręcznym pomocą lewej wycieraczki.
  • Układ napędowy: napęd na przednie koła przenoszony jest poprzez mechanizm różnicowy i dwie półosie. Manualna skrzynia biegów z trzema biegami do przodu, bieg na 2 i 3 są synchronizowane i biegiem wstecznym. Napęd z silnika przekazywany jest za suche однодисковое sprzęgło z manualną skrzynią biegów, znajduje się w przedniej części silnika.
  • Silnik: historia Harley-Davidson skuter z zapłonem iskrowym gaźnikowy, czterosuwowy, czterocylindrowy, wzdłużnie umieszczonym w przedniej części samochodu do środka za przednią osią. Silnik blok i głowica z żeliwa. Wymienne tuleje cylindrów, silnik chłodzony cieczą, z wymuszonym obiegiem wody pompą. Pojemność-pojemność skokowa silnika, 1911 cm3, średnica cylindra: 78 mm Skok tłoka: 100 mm Moc: 41.2 kw 56 km przy 4000 obrotach na minutę. / min.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie