Poprzednia

★ Opel Astra - chevrolet ..




                                     

★ Opel Astra

Opel Astra – samochód osobowy cd-klasy, produkowane pod niemieckiej marki Opel z 1991 roku. 2015 została piąta generacja auta.

                                     

1. Pierwsza generacja. (The first generation)

Opel Astra został przedstawiony po raz pierwszy w 1991 roku.

Samochód został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany na targach we Frankfurcie w 1991 roku. To był jeden z największych projektów marki. Praca w projektowaniu samochodu w Technicznym Centrum rozwoju Opla w Rüsselsheim w zaangażowano ponad 8 tysięcy inżynierów, techników i projektantów. Początkowo samochód dostępny w wersjach hatchback i kombi. Rok później, zanim oferta została wprowadzona sedan wersji samochodu, a w 1993 roku został wprowadzony typ nadwozia kabriolet wyposażony jest w płóciennym dachem, stworzona przez włoską firmę Bertone stylistyczne.

Nazwa "Astra" nie "właściwą" pomysł "Opel". Naprawdę był dziedziczony z braterskiej Vauxhall firmy, która już używa go od 1979 roku, przez ostatnie dwa wcielenia Opla Kadetta. Stowarzyszenie nazw została zrealizowana w ramach "General Motors", ówczesnym właścicielem Opel i Vauxhall. Z tego powodu na zewnątrz Kadettem i Astra z początku lat 90-tych. zmieniona nowa na innym Vauxhall Corsa Vauxhall Carlton dla Omega a Opel Vectra Cavaliera na.

W sierpniu 1994 roku samochód był delikatny modernizację. Została wymieniona osłona chłodnicy, kolor soczewki przedni kierunkowskaz, od pomarańczowego do przezroczystego, wzór, koło siedzeń i lusterek zewnętrznych. W tym samym czasie oferujemy układu napędowego samochodu pojawiły się silniki z rodziny Ecotec.

W okresie 1991 - 1998 r. auto było produkowane pod nazwą Astra. W 1998 roku, po przeniesieniu produkcji modelu w Gliwicach i rozpoczęcia produkcji modelu Astra G kontynuowali produkcję samochodów pod nazwą Astra classic do 2002 roku.

                                     

1.1. Pierwsza generacja. Wersja wyposażeniowe. (Version wyposażeniowe)

  • Fajny sen z klimatyzacją.
  • Klub 1991-1996. (Club 1991-1996)
  • GSW 1991-1996. (ICG 1991-1996)
  • GT 1991-1994.
  • Style. (Styles)
  • Fajne z powodu klimatyzacji.
  • Słońce. (The sun)
  • Ruchu. (Movement)
  • Dubaj Wydanie. (Dubai Edition)
  • 1992-1994 cd-rom.
  • Mistrz. (Master)
  • Klasyczny 2000-2002. (Classic 2000-2002)
  • Ruchu 1991-1996. (Movement 1991-1996)
  • Fajny ruch klimatyzacja. (Traffic is good, air conditioning)
  • Sezon. (Season)
  • Sport 1993-1996 znajdował się na stażu.
  • Style
    • euro cup, Pucharu świata 1996.
    • CHA 1995-1996. (Ona 1995-1996)
    • Sen z klapą. (Sleep with Luke)
    • Mistrzem drugiej. (Champion second)
    • GŁ 1991-1997. (GL 1991-1997)
    • Sen od 1996 roku.
    • GŁOS 1991-1996. (VOICE 1991-1996)
                                     

1.2. Pierwsza generacja. Opel Astra GSW. (Opel Astra GSI)

Astra GSW-to sportowa wersja kompaktowego Opla. Model ten pojawił się wkrótce po premierze Opel Astra w 1991 roku jako następca Kadetta GSW. Model ten był popularny w okresie 1992-1995 roku.

Początkowo firma GSi była oferowana tylko z silnikami 2.0 - 8V C20NE - 115 km i 16V C20XE - 150km. W okresie od połowy 1993 r. do połowy 1994 r. asortyment obejmuje silnik o pojemności 1.8 16v 125км oznakowania C18XE.

Silnik C20XE wersja pod nazwą "Red" w związku z czerwoną plamą na głowie często używany w innych potężnych samochodów. Po przebudowie osiągnęła mocy do 300 km. Był używany, w szczególności, Ф3 samochodów Chevrolet bierze udział w wyścigach WTCC w mistrzostwach świata. Od silnika, co również zespołu wyścigowego LADA w WTCC.

W 1995 roku, cała linia Astra był фейслифтинг i od tamtej pory wersji GSi został sprzedany z silnikiem 2.0 16v Экотек X20XEV - 136 km wersja 95 MMHG nie różniły się wyglądem od seryjnych astry, zostały wyróżnione tylko małe logo zawiesia GSW stronie i przysłony i specjalna tapicerka wzór, ale na życzenie klienta dostępny jest pakiet z wersją do 95.

Astra GSW był standard, wyposażone w wspomaganie kierownicy, ABS, itp., system kontroli trakcji tylko w wersji 150 km, sportowe fotele Recaro, tylne hamulce tarczowo-bębnowe i styl pakiet jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla wersji GSi - koła, przednie i tylne zderzaki, progi, atrapa chłodnicy, kaptur otwory wentylacyjne i lotki na tylnej klapie. Ciekawostką jest fakt, anteny umieszczone na dachu, nie jest tylne skrzydło, jak to było w przypadku ciągłego astry HB.



                                     

2. Druga generacja. (The second generation)

Opel Astra II po raz pierwszy został zaprezentowany w 1998 roku.

Astra drugiej generacji oznaczenie fabryczne g Opel wprowadziła na wrześniowym salonie samochodowym we Frankfurcie w 1997 roku. Przez cały okres produkcji Samochód nie przeszedł żadnych liftingów twarzy. Jednocześnie z premierą Astra g Opel Zafira został oparty na tej samej tablicy i szczegółami, i różni się praktycznie tylko ciała.

W Gliwicach od 3 października 2003 roku do 27 sierpnia 2009 roku powstał model Astra Classic II w czterech wersjach, z jednym lub: sedan, 5-drzwiowy hatchback, sedan i kombi. Ponad 83% całkowitej produkcji tego modelu jest eksport, głównie na rynki w Europie Środkowej i Wschodniej, ale także w Australii, Nowej Zelandii i niektórych krajach Afryki, Ameryki Południowej i Azji. W okresie produkcji zakładu 243 993 sztuki tego samochodu.

W konkursie na Europejski samochód roku modelu 1999 roku zajęła 2-gie. element Fordem Focusem.

                                     

2.1. Druga generacja. Sprzęt. (Equipment)

Standardowe wyposażenie pojazdu obejmuje m.in.: wspomaganie kierownicy, 2 poduszki powietrzne, ABS, system EBD, immobilizer.

W opcjach można znaleźć, w tym: mechanicznego lub e-mail klimatyzacja, elektryczne sterowanie lusterek, elektrycznie sterowane szyby, Radio CD, komputer pokładowy, szyberdach, reflektory ksenonowe, tempomat, nawigacja, ESP, poduszki powietrzne boczne, spryskiwacze reflektorów, skórzana tapicerka.

                                     

2.2. Druga generacja. Wersja wyposażeniowe. (Version wyposażeniowe)

  • Zacząć. (To start)
  • Elegancja. (Elegance)
  • Baza. (Base)
  • ECO 4.
  • Diament. (Diamond)
  • Komfort. (Comfort)
  • Świeże od 2002. (Fresh from 2002)
  • Klub. (Club)
  • Sport.
  • Kawiarnia z 2002 roku dla opcji "comfort.
  • Sportowe wersje "Sport". (Sports version, "Sports")
  • Wybór. (Choice)
  • GŁ.
  • Cd-rom.
  • CHA. (Tobie)
                                     

2.3. Druga generacja. Społeczeństwa. (Companies)

  • Wydanie 2000 roku. (Class of 2000)
  • Build 2002. (Produkcji 2002)
  • Srebrny wydanie października 1998 roku do stycznia 1999.
  • Wydanie 100, poświęconej 100-lecie Opla.
  • FC Bayern Monachium Nakład 500 sztuk, z lutego 2000 roku.
  • Serii. (Series)
  • LFS-2, od jesieni 2002 roku.
  • УНЗ 1 tylko 3000 sztuk, wrzesień 1999-marzec 2001.
                                     

2.4. Druga generacja. Ograniczona wersja samochód sportowy / coupé. (A limited edition sports car / coupe)

  • Diament. (Diamond)
  • Wydanie 90 Jahre z Bertone z końca 2002 do 999 sztuk.
  • Linea Rossa z października 2002 r. do początku 2004 roku 599 EA.
  • "Silverstone" z października 2003 roku 999 sztuk.
  • Linea Blue od października 2002 roku do początku 2004 roku 499.
  • Daytona z października 2003 roku 999 sztuk.
                                     

3. Trzecia generacja. (The third generation)

Opel Astra III został po raz pierwszy zaprezentowany w 2004 roku.

Astra III w fabryczne oznaczenie generacji h Opel przedstawiony na listopadowym salonu samochodowego we Frankfurcie w 2003 roku. W końcu 2006 roku, "Astra" nie było łatwo "wspinać się". 22 sierpnia 2007 roku w Gliwicach zjechał sedan Astra oznaczona cyfrą 1, symboliczne, inicjowanie rozpoczęcie produkcji. W 2010 roku – model z 2012 roku sprzedaje się jak Opel Astra Classic III stopnia. Oceny produkcji 3-drzwiowy i cabrio zostały zakończone w 2010 roku. Ostatnie egzemplarze w wersji 5-drzwiowego hatchbacka i kombi, dostępna jako Opel Astra Classic i Opel Astra rodziną zszedł z linii produkcyjnej w dniu 27 marca 2014 roku. Astra III sedan nazwa handlowa "Astra Classic III" jest nie uwzględnione w tej wersji nadwoziowej zostały wykonane do 11 czerwca 2014 roku.

                                     

3.1. Trzecia generacja. Sprzęt. (Equipment)

W 2010 roku:

  • OPV.
  • Sport.
  • Esencje. (Essences)
  • Cosmo.
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • Wydanie limitowanej edycji – Niemcy.
  • Elegancja. (Elegance)
  • Wydanie plus sv – Niemcy.

Od 2010 roku:

  • Sport.
  • Esencje. (Essences)
  • Zacząć. (To start)
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • Klasyczny III w. (Classic III)

W 2010 roku wersja sedan działa jako esencje i Cosmo, jak OPU Sport, hatchback i kombi tylko jak klasyczny rozdział III. Silniki benzynowe 1.4 / 90 km i 1.6 / 115 km i diesel 1.7 CDTI z / 110 moc, czterokolowy Może również pakiet Экофлекс.

Wyposażenie standardowe samochodu w wersji esencje obejmuje: ABS, wspomaganie kierownicy, 4 poduszki powietrzne, klimatyzacja, mechaniczne i elektryczne sterowanie lusterkami i szybami z elektrycznym systemem.

Jako wyposażenie dodatkowe można zamówić: automatyczna klimatyzacja, podregionie esr, poduszki powietrzne. Dostępna jest również nawigacja satelitarna wbudowany wyświetlacz, kolorowy lub czarno-biały tryb, system komputerowy z tego samego pasma, system Flexorganizer, dodatkowe radio dla pasażerów z tyłu, a także ogrzewanie postojowe.



                                     

4. Czwarta generacja. (The fourth generation)

Opel Astra IV po raz pierwszy został zaprezentowany w 2009 roku.

Nowa generacja kompaktowego samochodu Opel zadebiutował na targach we Frankfurcie we wrześniu 2009 roku. Samochody pojawiły się w salonach w Niemczech w grudniu 2009 roku. W Polsce samochód trafił do sprzedaży w styczniu 2010 roku.

Opel Astra J został zbudowany na nowej płycie "General Motors" pod tytułem "Delta", który używany jest również, w szczególności, na Chevrolet Cruz. W konkursie na Europejski samochód roku 2010 zajęła 3. polecenie Volkswagen Polo V i Toyota IQ.

W czerwcu 2010 oficjalnie zaprezentował zdjęcia kombi sport Турер. W 2012 roku ofertę dodano opcje 3-drzwiowego hatchbacka na liniach typ nadwozia coupe oraz usportowionej wersji LFS, którego nazwano GTC i 4-drzwiowy sedan. Coupe-cabrio CC, która do tej pory była częścią widma astry z aktualnej inkarnacji Astor był oddzielnie klasyfikowanym w osobnej instalacji i Cascada tytuł.

Astra J został wyprodukowany do 2019 roku, kiedy rok po zaprzestaniu wytarzania 3-drzwiowej odmiany GTC w 2018 ostatni nadwoziową wersji sedan, zdjęty z produkcji latem 2019 roku.



                                     

4.1. Czwarta generacja. Фейслифтинг. (Facelift)

W połowie 2012 roku, przeszedł modernizację. Wizualne zmiany zaszły w przedniej i tylnej części pojazdu: pojawiły się nowe zderzaki i zaktualizowany szablon do grillowania. Dodano nowy silnik diesla biturbo Инсигния 2.0 CDTI o mocy 195 km / 400 Nm. Od początku 2013 roku uzupełniono nowym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 l o mocy 200 km / 300 Nm, z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem paliwa, a urządzenia z nowej rodziny silników Sidi spark zapłonu Direct injection zapłonem iskrowym i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silniki sidi zostały wykonane w Сентготтхарде na Węgrzech.

Wraz z Modelu rocznikiem samochodu 2014 przeszedł drobne zmiany. On ma nową pojemność silnik wysokoprężny 1.6 CDTI z standardowym 136 km Samochód. dodaje siedem-calowy ekran dotykowy z nowym systemem teleinformacyjnym, ulepszona nawigacja, a zmodyfikowana system audio, światła do jazdy dziennej w technologii led i krzesło półskórzane. Produkcja hatchback i kombi zakończyć w 2015 roku. Sedan Astra J wersje podawane jednocześnie z piątym pokoleniem.

Na początku 2014 roku firma Opel wprowadziła na Astra OPC extreme. Samochód ten, oparty na różnych wersjach wyścigowych, ale ma dowodu na drodze. Według Opel, jest to najszybsza Astra nigdy nie była produkowana seryjnie. Samochód jest napędzany silnikiem benzynowym ponad 300 km, wyposażony w sześciobiegową manualną sześciostopniową skrzynią biegów i самоблокирующимся mechanizmem różnicowym. We wnętrzu są tylko dwa kubełkowe fotele od Recaro, sześciopunktowe pasy i klatka bezpieczeństwa. Te elementy opakowania. Karoseria jest w zasadzie wykonane z włókna węglowego i aluminium.

                                     

4.2. Czwarta generacja. Silniki. (Engines)

  • Benzyna. (Gasoline)

Silniki napędu Opel Astra silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności od 1.3 litra do 2.0 litrów i mocy od 95 do 280 km.

Cztery silniki benzynowe dostępne-czterocylindrowy blok z aluminiową głowicą, podwójny narzut na walki pas, wspierając czterema zaworami na cylinder, ustawiony poprzecznie. Bloki cylindrów wykonane są z żeliwa, a miska olejowa z aluminium. Używany zmiennymi fazami rozrządu na wlocie i wylocie, a także walki ROZRZĄDU z hydraulicznymi regulatorami zawór łopatkowe typu ROZRZĄDU, co pozwala na niezależną synchronizacji kąta każdego zaworu Max. 60 stopni na wejściu i na 45 stopni na wyjściu silnik 1.6 turbo. Synchronizacja umożliwia ECM do regulacji czasu otwarcia i zamknięcia zaworów w zależności od zmieniających się warunków, takich jak prędkość silnika i obciążenia. Używany jest również zgodny system sterowania termostatem, co zwiększa temperaturę płynu chłodzącego przy niskich obrotach silnika i małych obciążeniach. Szybciej, aby dotrzeć do swojej optymalnej temperaturze silnika mniejsze tarcie wewnętrzne silnika i zmniejszenie spalania.

Technologia Twinport silników benzynowych silników dwustopniowy ssący. Przy prędkości obrotowej silnika do 4000 obrotów na minutę. / min mieszanki paliwowo-powietrznej zasilającej kolektor silnika przewody o długości 620 mm i powyżej 4000 obrotów. / min, powietrze pochodzi z krótkiego kabla o długości 288 mm.

                                     

4.3. Czwarta generacja. W Twinport silnik A14XER. (In the Twinport engine A14XER)

Silnik został wyposażony w pustej walce na czasowych, który sterowany jest łańcuchem. Luzy zaworów są automatycznie usuwane przez hydrauliczne popychacze. Stosuje się tłumik drgań skrętnych, co poprawia równomierność pracy silnika. System wtrysku posiada funkcję wyłączania portu przy częściowym obciążeniu.

                                     

4.4. Czwarta generacja. Silnik A14NET. (Engine A14NET)

Silnik jest wyposażony w turbosprężarkę o kompletnej pompowni systemu, osiągając prędkości 240 tysięcy. / min. Między-stopniowe chłodzenie powietrza w интеркулере zwiększa gęstość zasysanego powietrza. Turbina-katalizator z dwoma sonda lambda. Wał korbowy, tłoki i korbowody zostały rozszerzone i wydechowe zawory z sodowym wypełniaczem. Luzy zaworów są automatycznie usuwane za pomocą hydraulicznych popychaczy. Łańcuch ROZRZĄDU pokrywa została wykonana z aluminium i zawiera pompa oleju o zmiennym wydatku i pompa płynu chłodzącego pasek napędowy żebra. Przepustnica sterowana jest elektrycznie, a przewody zapłonowe zostały zastąpione przez moduły zapłonowymi położonym bezpośrednio na świece. Do redukcji drgań przenoszonych na transmisję odpowiada dwu-masowego koła zamachowego. Stosuje się tutaj, pośrednim wtryskiem paliwa, można go używać podczas instalacji LPG. Ople, wyposażonego tym silnikiem można było kupić z fabryczną instalacją LPG.

                                     

4.5. Czwarta generacja. Silnik A16LET. (Engine A16LET)

Ten silnik włącza się turbosprężarka, intercooler, zawór elektryczny i oddzielny dla każdego zapłonowe moduły zapłonowe. Spalin katalizator czyszczenia gazowych kontraktów z dwoma ławkami i ogrzewanie sondy lambda. Tuleje cylindrów był laser wytrawione, aby zminimalizować tarcie tłoków. Zawory wydechowe wypełnione sodem, a tłoki chłodzone olejem palników wtryskiwaczy natryskującymi olej pod tłok. Luzy zaworów zostaną usunięte гидрокомпенсаторы szklankowe z poprawnie dobranej grubości dzień. Silnik ma dwumasowe koło zamachowe i sprzęgło sterowane hydraulicznie.

                                     

4.6. Czwarta generacja. Silnik A16XHT siedzieć. (Engine A16XHT to sit)

1.6 sidi spark zapłonu Direct wtrysku – zapłonu system bezpośredniego wtrysku Ecotec z turbodoładowaniem Nowy Opel silnik nowej generacji wykonany w Сентготтхарде na Węgrzech. Nie jest to pierwszy silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbosprężarką. Pierwszy o pojemności 2.0 litra był montowany w Opel GT. Silnik o pojemności 2 litra bez turbiny, ale z bezpośrednim wtryskiem paliwa był montowany w Opel Vectra.

1.6 sidi musi wykonać w dwóch wariantach mocy Turbo Ecotec o mocy 170 km i moment obrotowy 280 N*m i wydajność Turbo 200 km i momencie obrotowym 300 Nm.

Silnik ma 4 zawory na cylinder, aluminiowych głowic i bloków cylindrów wykonany jest z żeliwa, ma możliwość wytrzymać ciśnienie sprężania przy 130 barów. Luzy zaworów są automatycznie usuwane przez hydrauliczne popychacze. Walka pasek rozrządu napędza łańcuch ROZRZĄDU. Silnik zaworu pokrywa jest mocowana do głowicy silnika za pomocą specjalnych elementów mocujących i ich połączeń są wypełnione specjalnym materiałem uszczelniającym, który zapewnia elastyczne właściwości w wysokich temperaturach, ze względu na niewielką odległość od turbiny. Silnik ma walki wały, znajdujące się w tunelach, który przechodzi przez blok silnika i napędzane napęd łańcuchowy. Silniki Ecotec z turbodoładowaniem i wydajność typ Turbo tłoki mają kształt dolnej części i wyciąć rowki montażowe. W obu przypadkach, korzystanie z żeliwnym раструбного pierścienie i pierwszy pierścień pokryte powłoką, tak zwany "fazie gazowej" pokryciem PVD.

W nowy silnik, turbosprężarka jest zintegrowany z Газосборником kolektor, w przeciwieństwie do turbo silnik A20NFT 2.0, podwójny spiralny kanał dla przepływu spalin do wirnika, twin-scroll. Budowa turbosprężarki jest taki sam dla różnych wariantów zasilania. W celu wyeliminowania hałasu podczas pracy systemu turbodoładowania stosuje ubytków wysokiego i niskiego ciśnienia.

Podawanie paliwa odbywa się przez dysze znajdujące się na środku nad komorą spalania, w pobliżu świecy zapłonowej, równolegle do wału korbowego. Wtrysk bezpośredni pozwala na bardziej precyzyjne i oszczędne dozowanie paliwa.

                                     

4.7. Czwarta generacja. Silnik A20NFT. (Engine A20NFT)

Silnik o mocy 280 km i momencie obrotowym 400 Nm dla CPO. W porównaniu z poprzednim modelem Astra ODP moc silnika została zwiększona o 40 kilometrów. Silnik na bazie silnika przeznaczony do modelu Insignia, którego moc została zwiększona o 30 kilometrów.

Prawie cały silnik został wykonany z aluminium, ma silnik na zmiennych fazach łańcucha urządzenia. Aby silnik pracował równomiernie nakłada zarządzane walki wały. Dla silnika chłodzenia wody odpowiada wartości w dolnej części cylindra, a tłoki od spodu lecą na ropę.

Silnik ma bezpośredni wtrysk paliwa. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana od wałka rozrządu zwiększa ciśnienie paliwa do poziomu 155 barów. Ciśnienie wtrysku na biegu jałowym wynosi 50 barów. Paliwo jest wtryskiwane przez dysze znajdujące się pod zawory wlotowe i specjalny kształt tłoka, aby wywołać zawirowania mieszanki wokół świecy zapłonowej.

System wlotu powietrza został zmieniony poprzez zwiększenie jego przekroju poprzecznego. Powietrza do turbosprężarki przechodzi przez czujnik wilgotności, który mierzy i przekazuje dane do kontrolera wtryskiwacza ECU. Informacje na temat wilgotności powietrza wpływa na mieszankę paliwo / powietrze. Przed wykonanie turbosprężarki dodano rezonator, tłumiąc syk turbosprężarki. Turbosprężarka została zmieniona z podwójnej helisy kanału dopływu spalin na wirnik, twin-scroll. Zmiana polega na tym, że spaliny z pierwszego i czwartego cylindra i drugiego i trzeciego cylindra występuje tylko bezpośrednio przed turbiną. Turbosprężarka wytwarza ciśnienie doładowania 1.5 bar. Powietrze przed dotarciem do cylindra chłodzi w intercoolerze.

  • Diesel.

Gama silników wysokoprężnych DIESLA z turbodoładowaniem obejmuje bloki 1.3, 1.7 i 2.0 litra i mocy od 95 do 165 km, z bezpośrednim wtryskiem, wielopunktowy wtrysk paliwa. Z common rail ciśnienie 1600 bar 1.3 CDTI oraz 2.0 CDTI z, 1800 bar z 1.7 CDTI z silnikiem wtryskuje olej napędowy 5 razy w ciągu jednego cyklu. Lekka głowica wykonana ze stopu aluminium, ma 16 zaworów i dwa na górze pasek ROZRZĄDU. W celu spełnienia norm czystości spalin, wszystkie silniki mają filtr cząstek stałych, oczyszczania spalin w normie Euro 5. Ciężko obładowane tłoki chłodzone olejem. Bezawaryjną pracę silnika zapewnia dwu-masowego koła zamachowego. Silnik turbosprężarka wykorzystuje technologię zmiennej geometrii łopatek turbiny, gdzie kąt zmienia się na bieżąco, w zależności od obciążenia i prędkości obrotowej silnika. Niektóre modele są wyposażone w system Start / Stop technologia, oszczędność paliwa, zatrzymuje silnik po uderzeniu w pozycji neutralnej, ale tylko wtedy, gdy silnik прогрелся do temperatury roboczej, a baterie odpowiedniego napięcia, co pozwala na płynne uruchomienie silnika. W 2013 roku, rabaty były, silnik 1.6 CDTI o mocy 136 km, który spełnia normę Euro-6 z systemem start / stop zużywa zaledwie 3.9 l / 100km.

                                     

4.8. Czwarta generacja. Opcje. (Options)

Hatchback:

  • Esencje. (Essences)
  • Sport.
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • Aktywny - 2013., promocje - najlepsze warunki i niższe ceny, niż esencje.
  • Energetyka - 2015 - specjalne wyposażenie wersji "Cosmo" w niższej cenie.
  • Cosmo.

Sports Турер:

  • Sport.
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • Esencje. (Essences)
  • Cosmo.

Sedan:

2012-2015

  • Energetyka - 2015 - specjalne, jak dyrektor trochę taniej.
  • Biznes - jak w wersji Турер, hatchback i sportowy samochód - trochę lepiej wyposażone.
  • Aktywny - 2013., rabaty - wielką wartość dla pieniędzy i sprzętu.
  • Dyrektor - tak samo, jak w wersji hatchback Cosmo i sport Турер.

od 2015 roku.

  • Sedan jest oferowany równolegle z Astra hatchback i sports Tourer V generacja.

OPAS:

2012-2016

  • Aktywny - specjalne, wprowadzone przez formularze w 2013-2014, doskonały stosunek ceny do jakości sprzętu.
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • OPV - top-wersja z silnikiem 2.0 turbo 280 km.
  • Sport.
  • Wersja z silnikiem 2.0 biturbo CDTI z 195 km.

począwszy od 2016 roku.

  • OPV.
  • Sport.
                                     

4.9. Czwarta generacja. Nagrody. (Awards)

  • 3 miejsce w konkursie na Samochód roku 2010.
  • Złotej kierownicy 2009 Das hotel goldene Ленкрад w kategorii samochodów cd-klasy.
                                     

4.10. Czwarta generacja. Top Gear

20. w sezonie program ten został zastąpiony Kya Sida jak samochód za rozsądną cenę. Program wykorzystuje Czerwona Astra z silnikiem 1.6 115 km wersja wyposażenia, dostępnego w technicznej wielka Brytania jest pobierana odpowiednia polska wersja dostępna z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.

                                     

5. Piąta generacja. (The fifth generation)

Opel Astra V został po raz pierwszy zaprezentowany w 2015 roku.

Samochód został po raz pierwszy zaprezentowany na targach we Frankfurcie we wrześniu 2015 roku. W lutym 2016 roku w angielskiej fabryce Opla w mieście Ellesmere port, rozpoczął produkcję wagonów na statek pod nazwą Astra Sports Турер.

Samochód zdobył tytuł Europejski samochód roku 2016.

Pod koniec 2018 roku, pod warunkiem dokonania pewnych drobnych zmian w rocznik i model 2019, które były związane ze wzrostem podstawowej ceny o więcej niż 10 000 zł., co doprowadziło, w szczególności usunięte podstawowej konfiguracji esencje i silnik 1.4 100 km, co nie jest zgodne z nowymi normami emisji spalin. Ponadto, również wycofane, w szczególności silniki benzynowe i 1.6 turbo silnik wysokoprężny 1.6 CDTI z poziomu 95 km i 160 km biturbo. W stosunku do poprzedniej starym modelu ceny porównywalnych wersji wzrosła w przybliżeniu. 2000 zł.

W 2019 roku, przekazał samochód фейслифтинг. Przeprojektowany przedni zderzak, osłona chłodnicy i nowe wzory felg. Ponadto, starannie zakresie przemodelowano silników. Dodatkowo, jako opcja pojawiła się 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów CVT, lub 9-biegowa klasyczna automatyczna skrzynia biegów. We wnętrzu zmieniono zegarek i dodał lepszą jakość dźwięku firmy Bose. Dzięki zmianom udało się zmniejszyć emisję CO2 o 19%, w stosunku do modelu przed liftingiem. Jednak efekt uboczny, jest ograniczona, w porównaniu z poprzednim modelem, moc silnika.

                                     

5.1. Piąta generacja. 2015-2018

  • Esencje. (Essences)
  • Ciesz się. (Enjoy)
  • Elita. (Elite)
  • Dynamiczne.

Standardowe wyposażenie obejmuje klimatyzację, manualna skrzynia biegów, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii led, podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka, elektrycznie sterowane szyby przednie, aktywny kierownicy, ABS, WPR, TSA. W zależności od wersji wyposażeniowej i niektóre dodatki, samochód wyposażony jest też mogą być, w szczególności, chromowana osłona chłodnicy, system multimedialny z 4 lub 6 głośników i 7-calowy ekran 9-calowy ekran dotykowy, nawigacja, kamera cofania, skóra, kierownica wielofunkcyjna, tempomat, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, przednie światła przeciwmgielne, przycisk zmiany trybu jazdy Sport kamera Opel Eye-to wskaźnik odległości od pojazdu jadącego z przodu z systemem ostrzegania o niebezpieczeństwie kolizji i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu system przechowywania pasa pomagają system rozpoznawania znaków drogowych, sterowanie automatyczne światła, czujnik deszczu, czujniki parkowania, bezkluczykowy system, Elektroniczny hamulec postojowy, elektryczna pokrywa bagażnika tylko wersja pięciodrzwiowa, Velux i podgrzewane przednie IntelliLux lampy wykorzystujące diody led.

                                     

6. Szósta generacja. (The sixth generation)

Opel Astra VI zostanie przedstawiony po raz pierwszy w 2021 roku.

Oficjalna informacja o szóstej generacji Opel Astra pojawiła się już w lipcu 2019 roku. Potwierdził, że samochód zostanie zbudowany na platformie EMP2 grupy PSA Peugeot Citroën razem z Bliźniakami, przyszłości, trzeciej generacji Peugeot 308. Samochód oficjalnie zadebiutuje w pierwszej połowie 2021 w porównaniu z poprzednikiem będzie mniej, ale w tym samym czasie przestronny. Po raz pierwszy w historii Astra będzie produkowany w Polsce i w ojczystym fabryce Opla w Rüsselsheim. Z kolei w Gliwicach, mimo to produkcję nowej generacji samochodów dostawczych. Nie jest jasne, gdzie będzie produkcja w innych organizacjach - z powodu niepewności Brexitu losu, to może być obowiązujących stawek w Ellesmere port, lub innych roślin w Europie Południowej.

Pod maską pojawił się silnik benzynowy i wysokoprężny i elektryczny. To jest częścią szerokiej skali elektryzujące serii SPR, które są wymagane od 2017 Opla.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie