Poprzednia

★ BMW Neue Klasse - bmw ..




BMW Neue Klasse
                                     

★ BMW Neue Klasse

BMW Neue klasa – seryjnych sedanów i coupe produkowane z niemiecką marką BMW w latach 1962-1977.

Jazdy na samochodach, używane silniki benzynowe R4 M10, poza tym, samochód wykorzystuje w pełni niezależne zawieszenie z kolumnami z przodu i hamulce tarczowe. Początkowo samochód był oferowany wyłącznie jako 4-drzwiowy sedan oraz 2-drzwiowe coupé, w późniejszym czasie dostępny był jako 2-drzwiowy sedan seria 02.

Czterodrzwiowy sedan został w 1972 roku, zastąpiony przez nieco bardziej rodzinny serii Е12 5. Coupe modelu 2000С i 2000CS zostały zastąpione w 1969 roku Э9 2800CS. Następca na dwudrzwiowy samochód BMW 1600 została wprowadzona w modelu 1975 Е21 320i sportowy.

                                     

1. 1500 i 1600. (1500 and 1600)

Samochód BMW 1500 został wprowadzony we wrześniu 1961 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie, a produkcja trwała w latach 1962-1966.

Samochód charakteryzował się przeprowadzenia trójbryłowym sedan w przednim zawieszeniu wiodących stosowany w czasie, gdy popularność Macpherson. Tylne zawieszenie zostało w pełni niezależną, był używany sprężyny, wahacze skośne. M10 silnik o pojemności 1.5 l, typu SOHC i rozrządem nowoczesny design wrażliwych do zwiększenia ilości pracy i dalszego rozwoju. Silnik ustawiony wzdłużnie nachylonej pod kątem 30° do prawej strony ciała. To pozwoliło skrócić linię maski.

Po wypadku prasie wysoko ocenił widoczność we wszystkich kierunkach z wnętrza samochodu, wadą jest konieczność lekkiego nachylenia-do włączenia 1. i 3. spowodowane to było zbyt długi skok dźwigni zmiany biegów. Pochlebnie wyraża się również w bagażniku, gdzie głębokość była 40 cm

Silnik o mocy maksymalnej 80 km 59 kw dają stosunkowo dobre osiągi jak na swoją objętość. Przyspieszenie 0-100 km / h trwało około 15 sekund, jednak dla utrzymania odpowiedniej dynamiki niezbędne do utrzymania wysokiej prędkości obrotowej silnika, który bez wahania studni prędkością ponad 6000 obrotów na minutę. / min.

Samochód BMW 1500 został w 1964 roku zastąpione 1600, choć on był jeszcze dostępny na niektórych rynkach poprzez bardziej korzystne stawki ubezpieczenia. Następca został wyposażony w silnik o pojemności 1.6 litra i maksymalnej mocy 86 km 63 kw. Wzrost mocy osiągnięto dzięki zastosowaniu większych tłoków z silnika 1800. W konkursie na Europejski samochód roku 1967 BMW 1600 zostało 2. element z Fiata 124. Wydanie BMW 1600 ustało w 1968 roku.

Dane techniczne
                                     

2. Jeden tysiąc osiemset. (One thousand eight hundred)

Następny samochód, który uzupełnił skład i Neue klasa, BMW 1800 wyhodowana na rynek w 1963 roku. W podstawowej wersji napędzany był silnikiem M10 o pojemności 1.8 litra i mocy maksymalnej 90 km 66 kw. Istnieje również zaktualizowana wersja 1800, nosiła nazwę 1800 t-Tourismo Интернационале, przygotowany we współpracy z Альпины. Silnika wykorzystano podwójny węglowodanów każdego światła, z wyjątkiem okrągłego Солекс dopracowania i inny rodzaj tłoków, zwiększając tym samym stopień kompresji i, jednocześnie, moc maksymalna 110 km 81 kw, ciężar własny całego auta obniżył do 990 kg. ponadto, w 1964 roku wprowadzono do produkcji wysokowydajnych modeli 1800 t / wyposażone są bardziej dopracowany silnik z dwoma gaźnikami Weber o mocy maksymalnej 130 km 96 kw, 5-biegowa skrzynia biegów, szperę i stabilizatorów przedniego i tylnego zawieszenia. Wnętrze otrzymał kubełkowe fotele, drewniana podłoga sportowa kierownica. Ciało było malowane na jeden kolor - srebrny. Ciężar własny został obniżony do 970 kg, było tylko 200 egzemplarzy. Model ten został sprzedany tylko dla licencjobiorców wyścigu.

W 1966 roku, jako opcja zaczęły oferować 3-biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF. Rok później model przeszedł lifting, wygląd upodobniono ciała dla BMW 2000.

Dane techniczne
                                     

3. Tysiąc sześćset dwa. (One thousand six hundred two)

Sportowy sedan serii 02 został przedstawiony po licznych sukcesach 4 drzwi Neue modeli w klasie. Podczas korzystania z M10 silniki i podwozia od modelu 1600-to nowe BMW 1600-2 drzwi i później, po prostu "1602" i "1600". Samochód zadebiutował w 1966 roku, kiedy to na salonie samochodowym w Genewie, sprzedaż trwała do 1975 roku.

W 1967-1971 powstał w limitowanej edycji cabrio na bazie serii 02, odpowiada za instalację firmy Баур. Ponadto, w okresie 1967-1968 został stworzony na wersji 1600 t. obejmują, w szczególności, w gaźnik model 1800 lat. Zapewnia on moc maksymalną 105 km 77 kw przy 6000 obrotach. / min i maksymalną prędkością 175 km / h. model został również dostępna do wyboru z 5-biegową manualną skrzynią biegów. W 1971-1972 był dostępny również wariant kombi 3-drzwiowy hatchback, oparty na modelu 1600.

Dane techniczne
                                     

4. 2000С / EE. (2000C / EE)

W proponowanym 1965-1969 był luksusowe coupe z ciała Karmanna, był dostępny w dwóch wersjach silnika: 2000C z jeden gaźnik maksymalna moc 100 km 74 kw i 2000CS podwójny gaźnik moc maksymalna 120 moc 88 kw. C w wersji był dostępny zarówno z manualną, jak i automatyczną oznakowania transmisji CA, 3-biegową skrzynią biegów, tylko w CS z manualną skrzynią biegów.

22 listopada 1965 rozpoczęto produkcję organów w zakładach Karmanna. Produkcyjna wersja 2000С w całości z maja 1976 i 1977 roku, został stworzony w 443 przypadkach. Pomimo faktu, że we wrześniu 1968 roku rozpoczęła się produkcja nowego coupe od BMW 2800CS, produkcji 2000 ca / SN trwał do połowy lat 1970-tych, była ekonomiczna alternatywa dla dużych samochodów tego segmentu. Całkowita produkcja BMW 2000С / ka / KS-13 691 egzemplarzy.

Dane techniczne
                                     

5. Dwa tysiące. (Two thousand)

BMW Neue-Klasa sedan 2000 wersja pojawiła się na rynku rok później, niż wersja 2000С. Zostały zaproponowane w latach 1966-1972. Samochód został zaprezentowany jako bogatsze wersje modelu 1800, ma szersze tylne światła, najlepszym wyposażeniem wnętrza i reflektorów w przedniej części grupy. Na rynku północnoamerykańskim jest używany przez inny rodzaj przedni pas z podwójnymi okrągłymi reflektorami.

Samochód dobrze spisuje się również w mocniejszej wersji 2000ti, został on wyposażony w podwójnym gaźnikiem bocznossący co zwiększyło moc silnika do 120 moc 88 kw. Był bardziej luksusowy wariant, który jest zawarty silnika 2000tilux z 2000ti, panele drewniane i skórzane. Ostatnia opcja wejście było 2000tii wizytą międzynarodowych, podawany z systemem wtrysku paliwa Kugelfischer i silnik o mocy maksymalnej 130 km 95.5 kw.

Dane techniczne
                                     

6. Dwa tysiące dwa. (Two thousand two)

BMW 2002 roku, 2-drzwiowy sedan z M10 pojemność silnika 1990 cm3. On jest generowana moc maksymalna 100 km 73.5 kw w wersji standardowej i 130 km 95.5 kw w wersji sportowej 2002tii. Istnieje również wersja 2002ti wizytą Międzynarodówkę wyposażony w silnik zasilany z dwóch świateł, za wyjątkiem okrągłych 40 Солекс gaźniki i wyższy stopień kompresji, co doprowadziło do maksymalnej mocy 120 moc 88 kw, na życzenie kupującego, aby kupić 5-biegową manualną skrzynią biegów. Górny rząd BMW 2002 Turbo, przedstawiony w 1973 roku, na salonie samochodowym we Frankfurcie, był to pierwszy komercyjnie dostępny turbodoładowany samochód na europejskim rynku. Silnik automatycznie 170 km 125 kw i maksymalny moment obrotowy 240 Nm, co pozwoliło osiągnąć maksymalną prędkość 211 km / h.

Podobnie jak w przypadku modelu 1602, pojawiła się wersja 2002 kombi 3-drzwiowy hatchback.

Dane techniczne
                                     

7. 1502 i 1802. (1502 and 1802)

W latach 1975-1977 był dostępny na europejskim rynku, ekonomiczna wersja modelu oznaczona jako 1502. Do napędu służy silnik 1.6 z obniżonym stopniem kompresji. Ponadto, istnieje również opcja 1802 roku, był to model z 2002 roku z silnikiem 1.8 w wersji 1800 sedan.

Dane techniczne

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie