Poprzednia

★ Chevrolet El Camino - chevrolet ..




Chevrolet El Camino
                                     

★ Chevrolet El Camino

Chevrolet El Camino – samochód typu coupé narzędzie dostępne pod marką Chevrolet w 1959-1960. Został wprowadzony jako odpowiedź na Ford ранчеро. Inny wariant został przygotowany w latach 1964-1977. ГМЦ Produkowało są modele - sprint 1971, Caballero z 1978 roku. Trzeciej generacji z potężnymi silnikami, został wyprodukowany w segmencie muscle cars.

                                     

1. I 1959-1960 generacji. (And generation 1959-1960)

Pierwsza generacja El Camino ukazała się na rynku 18 października 1958 roku, Rocznik 1959, dwa lata później, po tym, jak Ford ранчеро. To był rok, w którym zostały przedstawione zupełnie nowe kierunki w rozwoju dużych modeli Chevroleta Biscayne i Bel-Air. W pierwszym roku produkcji sprzedano 22 246 kopii El Camino, w porównaniu z 14 169 ранчеро. Pick-up, Chevrolet zaproponuje długość ciała wynosi 5360 mm z rozstawem osi 3000 mm. Ранчеро został wyposażony wzmocnionym zawieszeniem, wziętych z wytrzymalszych konstrukcji, uniwersalne, Ford, Chevrolet i wziął El Camino zawieszenia ze standardowych modeli maszyn, pojemność tylko 300 funtów.

Samochód był dostępny z silnikami: 283 V8 o pojemności 4.6 l, z 2 - lub 4-gardzielowym gaźnika, 348 V8 o pojemności 5.7 l turbo-łożysko carb 4-gardzielowym lub trzy 2-gardzielowymi, 283 V8 z wtryskiem paliwa прямоточного wtrysku paliwa i R6 235 3.9 litra. Wydanie 1960 rok różnił się od poprzednich, sprzedano 14 163 egzemplarze, które się monit, Chevrolet, aby skończyć model. W tym samym czasie Ford sprzedał 21 szt 027 nowy ранчеро, oparte na Sokołem.

                                     

2. Druga generacja 1964-1967. (The second generation 1964-1967)

Drugiej generacji El Camino został zbudowany na wzór z Chevelle. Jej debiut odbył się w 1964 roku, obie maszyny w przedniej części nadwozia w B-słupy były identyczne. El Camino był jednak używany samochód, nikt nie proponował, więc to jeden z najbardziej zaawansowanych silników z odrodzeniem. Początkowo samochód dostępny był z silnikami: 194 3.2 l R6 i R6 230 3.8 l i 4.6 l V8 283 mały blok z gaźnikowe, 2 - lub 4-gardzielowym. Pod koniec 1964 roku, zostały dodane do zakresu z dwóch wersji silnika 327 silnik V8 5.4 L mały blok.

Wydanie z 1965 roku, charakteryzuje przednie pasy i ciężki silnik 327 V8, który zapewnia moc 355 km 251 kw. Pozostałe silniki pozostały bez zmian w porównaniu z rokiem poprzednim.

Rok produkcji 1966 otrzymał nowy silnik V8 o pojemności 6.5 l 396 duży blok o mocy 330-380 km 242-280 kw. Jeśli potrzebujesz samochodu, aby określić, kiedy można kupić obrotomierz. Rok produkcji 1967 El Camino podążać stylistycznie, równolegle z Chevelle, lekko zmienionym twoim przodem, zderzaki i sprzętu.

                                     

3. Trzecia generacja 1968-1972. (The third generation 1968-1972)

Trzeciej generacji El Camino został wprowadzony na rynek wraz z rocznikiem 1968. Opiera się on na przedłużonej platformie zespół z wersją kombi modelu Chevelle, długim rozstawem 2946 mm, długość: mm. 5283 nowy El Camino oddzielona konstrukcja wersję i sportowe modele sprzętu. Jednostka V8 turbo-silnik 396 6.5 l wpłynąć na 330 km 242 kw lub 355 km 260 kw. Na liście dostępnych silników został ponownie L78 silnik o mocy 380 km, 280 kw. Jako standard, wszystkie silniki zostały zablokowane z 3-biegową manualną skrzynią biegów, opcjonalnie była 4-biegową automatyczną. Wersja El Camino SS należą do segmentu samochodów mięśni.

Wydanie 1969 rok różnił się od poprzedniego tylko szczegółami - w zasadzie, bardziej zaokrąglone części pas przedniej części ciała. Inny model rocznikowy, 1970, że ostrzejsze linie nadwozia i mniej obłości. W 1971 roku zadebiutował dwa modele z ГМЦ sprint. Od 1972 roku rozpoczął się stopniowy spadek maksymalnej mocy silnika, związanych z wprowadzeniem bardziej rygorystycznych norm emisji spalin.



                                     

4. Czwarta generacja 1973-1977. (The fourth generation 1973-1977)

W 1973 roku zaprezentowano nową generację "El Camino". Jest on oparty na podwoziu nowego kombi od Chevelle. Stosowany w przednie zderzaki nowoczesny design, który jednak powstał, ciężar własny pojazdu. W podstawowej wersji PS i model El Camino wnętrza i wystrój ciała z Chevelle Malibu na El Camino klasyczny wprowadzono na rynek w 1974 roku, i bardziej luksusowy odrodzenie Malibu Classic.

                                     

5. Piąta generacja 1978-1987. (The fifth generation 1978-1987)

Piątej generacji El Camino został założony na osi równoległej modelu Malibu generacji. Był oferowany w czterech wersjach wyposażenia: classic, 1978 Czarny rycerz / Królewski rycerz 1979-83, konkista i Super Sport. Początkowo, głównym źródłem napędu na silniki V6 Chevrolet 90° Buick silnik V6, opcjonalnie V8 dostępny był mały blok 5.0 l. W latach 1982-84 oferuje również pochodzi z silnika diesla Олдсмобиль. Rozstaw osi piątej generacji wyniosła 2972 mm. produkcja El Camino zatrzymany w 1987 roku.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie