Poprzednia

★ Konstal N - transport w inowrocławiu ..



Konstal N
                                     

★ Konstal N

Констал N tramwaje typu, otrzymanych w okresie 1948-1956 w trakcie meczu Констал w Katowice, Gdańsk stocznia nr 3 i Sanocką fabrykę do produkcji samochodów "Sanowag". Wersja wąskotorowa 2H początkowo w latach 1950-1956. Wersja doczepne oznaczone szy lub 2-gi. N-to pierwszy tramwaj produkowany w Polsce po ii wojnie światowej.

                                     

1. Projekt. (The project)

N dwukierunkowa, dwustronne, trzy-осный wagon silnikowy, wyposażony w cztery twarde, odsuwanych drzwi.

W powojennej Polsce wiele borykało miastach ze znacznym taborowymi wady i w związku z tym należy rozwijać tramwaj na prosty wygląd i łatwa instalacja. Postanowiono skopiować projekt niemieckiej organizacji Kriegsstraßenbahnwagen samochód zaprojektowany dla wojny. Z powodu braku silników trakcyjnych, pojawiły się pierwsze linie montażowe taśmy z samochodów doczepne ND przeznaczony dla Górnego Śląska.

Inna wersja była przystanek tramwajowy 4H.

                                     

2. Zarządzanie. (Management)

Maszyna posiada sterowanie ręczne za pomocą nastawnika. W nastawniku wirują za uchwyt, kierowca wał kulakowy, że zamknięcie poszczególnych rezystory rozruchowe reguluje prąd rozruchowy, a tym samym przyspieszenie samochodu. Kontroler ma 23 pozycji, począwszy od płyty. Punkty 1-13 są oporowymi przy szeregowym połączeniu silników, elementy 15-22 są oporowymi przy równoległym połączeniu silników. Punkty 14 i 23 bezoporowymi - serii z szeregowym i równoległym połączeniem silników trakcyjnych. Jazda na nich może trwać w nieskończoność. Na poz. 13 prędkość maksymalna auta 35 km / h, od poz. 23 – 55 km / h. silniki Trakcyjne LT-31 o mocy 60 kw każdy. Samochód ma 16 pozycji hamowania elektrodynamicznego. Przy wynajmie układu hamowania elektrodynamicznego całej kompozycji są podłączone rezystory rozruchowe, których ciepło będzie wymieniony na Sima, pojawia się na zaciskach silników trakcyjnych. Tempo przemieszczania się uchwytu zamontowanego na następnej pozycji, związane z częstotliwością przyspieszania / zwalniania samochodu. Bo przy niskich prędkościach hamulec elektrodynamiczny nie jest skuteczne do hamowania wagonów używanych ręczny klockowego. Hamulce także zapewnia bezpieczeństwo samochodu na parkingu jesienią. W systemie doczepnym samochód hamulec aktywowany jest za pomocą elektromagnesu, przez który przepływa prąd powstaje w silniki trakcyjne samochodu. Magnes przyciąga sweter, który jest podłączony do głównych dźwigni hamulca. Dźwignia jest związana z systemem bloków, które są dociskane do kół oporu. Samochody typu N nie został wyposażony w fabryce hamulca dworca. Wiele wystąpienia z N wagonów, hamulce nie jest ustawiony, aby zmniejszyć drogę hamowania. On jest na ostatniej pozycji hamowania, ustalonego jako oddzielnego przełącznika. Hamulce były zawsze instalowane w parach między osiami samochodu.

                                     

2.1. Zarządzanie. Wersja. (Version)

Normalnotorowa wersji N produkowany jest w trzech wersjach, różne układy hamulcowe i części konstrukcji. Tramwaje zostały wyprodukowane w Chorzowskiej huty "КОНСТАЛ", ale wiele elementów były i w innych firmach, w szczególności w fabryce Ron Zieliński w Żychlin został wyprodukowany silników trakcyjnych w Państwowej fabryki urządzeń elektrycznych w łodzi regulatory, automaty, zawory elektromagnetyczne i odporność na obciążenia, i w pewnym okresie produkcja silników byli wrocławscy ceny Dolmel.

Tramwaj N wydany 516 sztuk. Wersja H1, produkowane w fabrykach Констал w latach 1949-1950 był w zasadzie kopią КСЗ samochód został wykonany, w szczególności uproszczenie instalacji elektrycznej, choć zawierają w sobie elementy rozwoju – jak okno składany mały. W wersji S2 odbywa się w Konstalu w 1950-1952 i w stoczni Gdańskiej w latach 1950-1951 1952-1956 i N3 Констал systematycznie stosować różne ulepszenia, między innymi układu hamulcowego, wprowadzenie otwartych okien i zwiększano udział krajowych komponentów.

Produkcja normalnotorowych doczepnych samochodów operacyjnych nd1 odbył się w Konstalu w latach 1948-1950 i Sanoka w latach 1949-1951. Wersja wielkość nd2 początkowo w Konstalu w 1950 do 1953 r. i Sanoka w latach 1951-1952. Klasa z nd3 wykonany został w latach 1953-1956 zakład tylko Констал. Całkowita ilość produkcji taśmy zostało około 642 samochody doczepnych LP.

Wersja wąskotorowa wagon 2N1 silnik początkowo w stoczni Gdańskiej w latach 1950-1951 w ilości 50 sztuk. Następna wersja 2n2 operacji już zbudowany zakłady Констал w latach 1952-1956 wyprodukowano 148 sztuk tych pojazdów. Wersja doczepna 2 został wykonany w 1955 roku, w ilości 15 sztuk.

Większość użytkowników, jak, na przykład, na Górnym Śląsku nie był używany powszechnie różnice między wpisów, dokumentacji, oznakowania pojazdów, takich jak typ.



                                     

3. Operacja. (Operation)

Tramwaje standardowe pociągi dla zwykłych prowadnic typu N operował większość polskich miast, o relacje technologii: Gdańsk, Gdynia,Sopot, gop, Kraków, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Wrocław, i wersja wąskotorowe był używany, w szczególności w Bielsku-Białej, Białystok, miasto Grudziądz, Elbląg, w Gorzowie Wielkopolskim, Jeleniej Górze, Legnicy, łodzi i sąsiednich miast, Bydgoszcz, Słupsk, Toruń i Wałbrzych. W ciągu całego okresu eksploatacji, były różne ulepszenia i modernizacjom.

Dziś 2 egzemplarze działało liniowo w Bytomiu, który nadaje się do jednostronnego odcinka linii 38 bez zakończenia cyklu na ulicy Piekarskiej. Ten samochód 954 i 1118 z 1949 do 1951 roku.

W inne samochody miasta N jest używany jako techniczną maszyny, a niektóre miasta miały na naprawy tych samochodów, a obecnie to ich kolekcja zabytkowego taboru kolejowego, w tym tylko absolutnie oryginalny samochodowy nr 538 w Krakowie.

Tramwaj typu N można eksploatowanymi tramwaj w Polsce po ii wojnie światowej

  • Tramwaj typu N. (Tram type N)

Użytkownicy również szukali:

konstal 102n, konstal 105n, konstal 13n, konstal 4n, konstal n, Konstal, konstal, Konstal N, konstal n, 102n, 105n, konstal 102n, konstal 105n, konstal 13n, konstal 4n, transport w inowrocławiu. konstal n,

...

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie

Konstal 4n.

Wycofanie wagonów typu N MPK Poznań. Jedna z nich miała łączyć Oliwę z Siedlcami i być obsługiwana tramwajami Konstal N oraz Konstal 102Na. Druga z linii miała funkcjonować. Konstal 105n. Galeria Kategoria: Tramwaje Obraz: Konstal N 26 MPK Kraków. Spinka do krawata Konstal N czerwony wymiary: 40x32mm. Sztuk. ładowanie. Produkt niedostępny w tej liczbie. Dostępna ilość: Przejdź do koszyka.


Konstal 102n.

Konstal n TRANSPORT SZYNOWY Niezależna strona informacyjna. Konstal typ 105N tramwaj produkowany przez zakłady Konstal w Chorzowie w latach 1973 1979 wersja 105N normalnotorowa i 105 NW, potem 805N. Zdjęcia dla tagu: konstal n Trójmiasto Trojmiasto. English: Konstal ND tram 456, built 1952 upgrated to 4ND standard, Poznań, Poland. author Radomil talk. Licencja. GNU head, Udziela się zgody na.


Konstal N, 4N i pochodne KM.

Model: Konstal N 607. Vin: Rok produkcji: 1949. Rok kasacji: Właściciel: Tramwaje Warszawskie. Taborowy: 607. Właściciele. Właściciel, Rok nabycia, Rok. KONSTAL N z 1952r. Gdańskie Autobusy i Tramwaje. Konstal N. Producent: Konstal w Chorzowie fot: Nemo5576. Dwukierunkowy, dwustronny, jednoczłonowy tramwaj wytwarzany w latach 1948 1956 przez. Tramwaj Konstal N 26 Strona Historii i Fotografii Transportu. Galeria zdjęć transportowych z Łodzi i okolic. Autobusy, tramwaje, lotnictwo, kolej, pojazdy zabytkowe. Społeczność miłośników komunikacji. Zostanwdomu i złóż własny tramwaj! modele do sklejania od. Konstal N – typ tramwaju wytwarzanego w latach 1948–1956 przez zakłady Konstal w Chorzowie, Stocznię Gdańską nr 3 i Sanocką Fabrykę Wagonów Sanowag. Wersja wąskotorowa 2N produkowana była w latach 1950–1956. Wersje doczepne oznaczane są ND lub.





Zobacz temat Konstal N na Chełmie Dawny Gdańsk.

Romantyczne przejażdżki tramwajem Konstal N z 1952 roku to od kilkunastu lat stały punkt programu Walentynek w Gdańsku. Ozdobiony dziesiątkami serc. Tramwaj Konstal N 20 Strona Historii i Fotografii Transportu. Portal, forum, galeria foto dla fanów kolei oraz wszystkiego co związane z tematyką kolejową.


- Konstal N.

Tramwaj Konstal N skala 1:43 Poznań MPK. Model do samodzielnego montażu Oznakowanie Poznańskie MPK Opakowanie pudełko z wieczkiem zawartość: ​. Konstal N Cities Skylines Polskie forum gry. Konstal N kultowy gdański tramwaj w wersji prawdziwej Jerzy Pinkas www.​. Póki co ze strony internetowej stowarzyszenia pobrać. Konstal n – czarownica Gdańskie Autobusy i Tramwaje. KONSTAL N z 1952r. Po wojennych zniszczeniach pojawiła się konieczność szybkiego uruchomienia produkcji wagonów tramwajowych, dlatego skopiowano​. Fot Komunikacja w Krakowie Tramwaje Konstal N. Licytuj: Tramwaj Konstal N H0 i odbierz w mieście Poznań. Szybko i bezpiecznie w najlepszym miejscu dla lokalnych Allegrowiczów.


Plik:Konstal N ND RB6.JPG – pedia, wolna encyklopedia.

Na stronie GPM u taka nowość kartonowe kolejki 1​ 87 tabor konstal 2n 2nd ho model wyciety laserowo 1 wagon. Konstal 2N 2ND H0 model wycięty laserowo M. Konstal N. Dyskusje o wagonach Konstal N, 4N, 4ND. Tematy: 12 Strona 1 z 1. Tramwaje Linke Hofmann Sanok SN2 Konstal N 10001144300. Nadwozie, Konstal N. Jest to ogólny wzór. Gromadzi pojazdy, my nie wiemy zbyt wielu szczegółów. Jeśli jesteś w stanie zidentyfikować niektóre z wymienionych.


Gdańsk: Zabytkowe tramwaje w fatalnym stanie technicznym.

Różniły się wyglądem i układem hamulcowym. Tramwaj typu N produkowano w Konstalu w latach 1948 1956, zaś w Stoczni Północnej w latach 1950 1951. Były. Tramwaje Konstal N w Gorzowie Komunikacja Miejska. Konstal N 1132 Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne 27.02.1951 30.09.1991 Gdzieś po roku 1983. Bytom Łużycka. Przystanek końcowy. Tramwaj Konstal N w skali 1 43 żywica Warszawa S. Konstal N 2602 Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu, sp. z o.o. Poznań Miłostowo. Tramwaj jeździł na tej linii z okazji. Galeria Kategoria: Konstal N Zdjęcie: Konstal N 42.pl. Konstal N to pierwszy tramwaj wyprodukowany w Polsce po II wojnie światowej. Konstal N to oznaczenie tramwaju wytwarzanego w latach 1948 1956 przez.


Licytacja Tramwaj Konstal N H0 Poznań Allegro Lokalnie.

Konstal 4N – typ tramwaju wytwarzanego w latach 1956–1962 w zakładach Konstal w Chorzowie i w Fabryce Wagonów Świdnica. Wersja wąskotorowa 5N produkowana była w latach 1957–1962. Wersje doczepne oznaczane są 4ND lub 5ND. - Konstal N 1132. Konstal N ND. dnia: 02 Czerwca 2018,:34. Cześć, Ostatnio jak jechałem 0 w Poznaniu myślałem co fdyby zrobić Konstala N i doczepę ND. W końcu w.


- Konstal N 607.

Tramwaj Konstal N w skali 1 43 żywiczny oraz CWST żywica Tramwaj cena 500 CWST. cena 250 Oraz Papamobile Star 660 żywica cena 800. Konstal N Tramwaje Śląskie rozkład jazdy tramwajów, opis taboru. Galeria zdjęć: Zdjęcia dla tagu: konstal n. Zobacz najnowsze zdjęcia dotyczące życia w Trójmieście.





Konstal N i pochodne. Częstochowska Galeria.

Konstal N to pierwszy tramwaj produkowany po II wojnie światowej w Polsce. Powstał na bazie…. Konstal N zdjęcia, photo Flog. Sterowanie tramwajem. A CZUWAK I NASTAWNIK JAZDY. Konstalem N steruje się za pomocą ręcznego nastawnika jazdy, który znajduje się po lewej stronie. Zabytkowy tramwaj Konstal N w Gdańsku InfoGdańsk. W Gorzowie w chwili obecnej znajdują się dwa tramwaje typu N. Oba wyprodukowane w 1955 roku i oba sprowadzone ze Szczecina. Wóz 01 typ 4N​ został.


Breloczek Wrocław Tramwaj Konstal N Gustaw Gliniana Kura.

Kuchnia Podkładki: Podkładka pod kubek Gdańsk Tramwaj Konstal N Ilustrowana podkładka pod kubek oczaruje Was intensywnym wielokolorowym. WPK Baza taboru. Numer, Model, Zajezdnia, Uwagi. 1332. N, V, Bolek i Lolek, ex Warszawa, modernizacja w 1951. P21. N, V. G048. N, IV, ex 1420 wagon roboczy zabytek. Lista taboru: Konstal N Tabor we Wrocławiu. Pierwszy raz się o tym dowiedziałem. Na forum też o tym nie czytałem, przynajmniej tak mi się wydaje A jak mówisz że wiadomo o tym od.


Konstal 4N Transportnews.

Tramwaj w przyszłym sezonie pojawi się na wrocławskich liniach turystycznych. 9 października 2013. konstal n zabytkowy tramwaj linia turystyczna. Konstal N z 1949 roku na przystanku Grottgera w Bytomiu. Bimba19 Konstal N 11 Linia turystyczna Tram Tour nr wagonu bimba19. ​29 2. bimba19 Linia turystyczna nr 23 02 nr wagonu 1100 1263 bimba19. PoTencjał polskich miasT pod względem zabyTkowych Tramwajów i. 1118. N 1118 na ulicy Piekarskiej w Bytomiu 17.11.2001. N 1118 i mój przewodnik po szlakach tramwajowych PKT Jakub Jackiewicz, któremu niniejszym. Konstal N, Konstal 4N, Konstal 4N1. Kiedy w Poznaniu pojawiły się tramwaje typu N, były tak nowoczesne, że zaszła Północna, a następne zamówienia realizował już chorzowski Konstal. Konstal 4N1 1444 Klub Sympatyków Transportu Miejskiego. Efektem tych prac było rozpoczęcie produkcji tramwajów normalizowanych, oznaczonych literą N w Chorzowskich Zakładach Konstrukcji Stalowych ​Konstal.


...
Free and no ads
no need to download or install

Pino - logical board game which is based on tactics and strategy. In general this is a remix of chess, checkers and corners. The game develops imagination, concentration, teaches how to solve tasks, plan their own actions and of course to think logically. It does not matter how much pieces you have, the main thing is how they are placement!

online intellectual game →