Poprzednia

★ Audi 100 - audi ..




                                     

★ Audi 100

Pierwsza generacja Audi 100 po raz pierwszy został zaprezentowany na 26 listopada 1968 roku. Samochód ten, zaprojektowany Ludwig Kraus, która stała się hitem dzięki wysokiej jakości użytych materiałów, dobre właściwości ramy i wewnątrz. Pierwsza generacja początkowo jako 4-drzwiowy sedan i elegancki, 2-drzwiowe coupé. Zaproponowano czterocylindrowych silników o pojemności od 1.6 do 2.8 l w sumie wyprodukowano 474 827 egzemplarzy, w tym 30 687 coupe.

                                     

1. Typ C2 43. (Type C2 43)

Druga generacja Audi 100 debiutowało w sierpniu 1976 roku, kiedy w produkcji, jak i dwu - i czterodrzwiowy sedan. Samochód był początkowo zarządzany przez czterocylindrowy agregat zasilany gaźnikiem. W sierpniu 1977 roku do sedana dołączył Avant z dużą tylną klapą, a następnie zapisał się na pięć-cylindrowy silnik o pojemności 2 l. nowy układ napędowy został wyposażony w mechaniczny system wtrysku paliwa Bosch k-Джетроник. Większość zmian stało się rok później, kiedy czterocylindrowym jednostką 2.0 s został zastąpiony 2.2 silnik tej samej mocy, jest również dwulitrowy silnik wysokoprężny z pięcioma cylindrami. W tym samym czasie zaczęła obficie wyposażona sprzedaż wersjach cd-rom, z bardzo szerokim zakresem opcji. W sierpniu 1978 roku Audi 100 lifting. Samochód otrzymał chromowane zderzaki, światła przeciwmgielne, nowe reflektory z jasnymi wskaźnikami, szkło obrotu, przestylizowano również tylne światła, tylko w przypadku sedana. Wewnątrz zmodyfikowano deskę rozdzielczą, boczki i nowa tapicerka. ponadto, działał jako transmisji transmisji. Miesiąc później, tam wybudowany, luksusowo wyposażony samochód Audi 200. Nowy model miał przedni spoiler, podwójne reflektory, zderzaki przestylizowanymi, zawieszenie zostało nieco obniżone. Standard został wykonany ze specjalnego stopu koła. Dysk źródłowy został wypożyczony z "Był setki" silnik 5Е, z lutego 1980 roku, zrobił turbodoładowany wariant tego urządzenia, oznaczonego jako 5T. Wzmocniony legitymował moc silnika 170 km, co sprawia, że samochód Audi 200 jest najpotężniejszym przód koła samochodem w swojej klasie. W następnym roku było dwa ekonomicznych opcji. Formuła E został zainstalowany silnik 1.6, które współpracowały z skrzynia biegów 4 E, gdzie piątego kursu długo przełożenie. Wersja Formuły E wyposażony jest również w system "Start-Stop", która pomogła zgasić silnik przyciskiem, a następnie uruchomić go poprzez dodanie pierwszej transmisji lub ponownym naciśnięciu przycisku. Jeszcze jeden nowy blok został zmniejszony, pojemność 1.9, pięciocylindrowiec tylko oznaczone na rysunku 5. Silnik ten zużywa znacznie mniej paliwa niż klasa 5C pracował znacznie ciszej i mniej wibracji. We wrześniu 1981 roku, dodano ofertę usportowioną opcja wyposażenia SN. Pakiet CS, który porównał Audi 100 Audi 200. W Audi 5000 została dostosowana do wymogów rynku ameryki północnej. Używany tylko jednostki na pięciu cylindrach, które zostały osłabione w celu wypełnienia amerykańskie normy emisji spalin. Atmosferyczne silniki wykonane są z napędem ręcznym lub automatycznym, a odmiany z turbo - tylko z automatyczną. Trzeba było użyć wzmocnione zderzaki, które przestrzegać lokalnych przepisów bezpieczeństwa. Ten model regały, podzielone przednie reflektory i tylne światła. Znaczące ulepszenia zostały przeprowadzone w okresie od 1979 do 1981 fazy II i fazy III. W konkursie na Europejski samochód roku samochód 1977 zają się

                                     

2. Typ C3 44. (C3 Type 44)

Na salonie samochodowym w 1979 roku zaprezentowano prototyp modelu samochodu 2000 z sześciocylindrowy silnik o mocy 180 km. Planowano nazwać go "Audi 300, jednak, powołując się na "Mercedes" pozostano pod dawną nazwą. Nowe Audi 100 pojawił się w 1982 roku i bardziej aerodynamiczne, niż jego poprzednik. Maszyna urosła do rozmiarów 4.80 x 1.81 x 1.42 m, a rozstaw osi pozostał taki sam. Model C3 został oznaczony duży bagażnik 570 l i płaskie szyby, kąt nachylenia był 54 stopnie. Z powodu charakterystycznej sylwetki aksamitna sukienka linii ciała z słupka w kierunku przodu samochodu i w tylnej części tego modelu "chrzest" nazywa "cygaro". Dzięki odpowiednio zaprojektowanym do przodu samochód otrzymał bezprecedensowy w tych latach, seryjny współczynnik oporu powietrza CX=0.3. Do "cygara" rozmiar czterocylindowe silnik o pojemności 1.8 litra i mocy 75 lub 90 km i pięciocylindrowe: pojemność: 1.9 l / 100 km gaźnikowy, 2.0 l, 113 km / 115 km, 2.14 l 136 / 141 / 182 km, 2.23 L 115 / 138 / 165 / 190 / 200 / 220 km, 2.3 l, 136 km, Pojemność silniki o pojemności l 2.14 i 2.23 moc Jednostek diesla były dostępne: 2.0 69 km 2.0 82 km i turbodoładowany 2.0 87 / 100 km i 2.5 TDI o mocy 120 km. Samochód został wykonany w wersji z przednim napędem i napędem na cztery koła. Trzecia generacja Audi 100, sprzedawany na rynku amerykańskim jak Audi 5000. W 1988 roku został przeprowadzony фейслифтинг modelu.

W konkursie na Europejski samochód roku 1983 modelu zajęła 1 miejsce. położenie.

                                     

3. C4 typ 4A

Pierwsza Audi 100 C4, został wydany w grudniu 1990 roku, samochód został wprowadzony na rynek w 1991 roku. To był nowy sześciocylindrowy, żyd silnik o pojemności 2.8 l.

W 1994 roku Audi 100 została zmieniona w Audi A6.

                                     

3.1. C4 typ 4A Audi C4

Sportowy wariant pod nazwą Audi S4, którego premiera odbyła się w 1991 roku. Wykorzystuje on silnik od C2. Wbudowany zasilacz pojemność 2.2 l 5 cylindrów wielozaworu technologii w połączeniu z niemieckim turbosprężarka KKK, 6-biegowa mechaniczna skrzynia biegów i napędem 4x4. W 1992 roku został przedstawiony wariant od S4 4.2 l V8. Silnik został zakupiony bezpośrednio od Audi V8, i osiągnął mocy 280 i moment obrotowy 400 Nm. Zwiększona wydajność, ale kosztem zużycia paliwa. Wszystkie opcje C4 / C6 miał stały napęd quattro.

Samochód nie ma nic wspólnego z nowoczesną Audi S4, które są produkowane do dzisiaj, zarówno sportowe odmiany o mniejszej Audi A4.

                                     

3.2. C4 typ 4A Silnik. (Engine)

  • Średnica cylindra × skok tłoka: 81.00 mm × 86.40 mm.
  • Moc maksymalna: 230 km 169 kw przy 5900 obrotów na minutę. / min.
  • Współczynnik kompresji: 9.3:1. (Compression ratio: 9.3:1)
  • P5 2.2 l 2226 cm3, 4 zawory na cylinder, DOHC, silnik, turbo.
  • Układ zasilania: Motronic wtrysku Bosch.
  • Maksymalny moment obrotowy: 350 Nm przy 1950 obr. / min.
                                     

3.3. C4 typ 4A Silnik. (Engine)

  • Cylinder średnica × skok tłoka: 84.50 mm × 93.00 mm.
  • Moc maksymalna: 280 km 209 kw przy 5800 obrotach. / min.
  • V8 4.2 l 4172 cm3, 4 zawory na cylinder, dwa.
  • Stopień kompresji: 10.6:1. (Compression ratio: 10.6:1)
  • Maksymalny moment obrotowy: 400 N * m przy 4000 obrotach. / min.
  • Układ zasilania: Motronic wtrysku Bosch.
                                     

3.4. C4 typ 4A Cechy. (Features)

  • Przyspieszenie 0-100 km / h: 6.2 s.
  • Prędkość maksymalna: 249 km / h.
                                     

4. Honqui

Chińska firma motoryzacyjna FAW doszła do porozumienia z koncernem Volkswagen, a w 1988 roku rozpoczęto produkcję Хунци samochody na bazie Audi 100 C3. Samochód jest również spędził na łatwą modernizację i stał się znany jako Хунци Минши, a pod jego maską pracował czterocylindrowy silnik o mocy 115 koni mechanicznych. W 2004 roku do produkcji.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie