Poprzednia

★ Audi TT - audi ..




Audi TT
                                     

★ Audi TT

Audi TT samochód sportowy cd-klasy, produkowane pod niemiecką marką Audi w 1998. 2014, to trzecia generacja modelu.

                                     

1. Pierwsza generacja. (The first generation)

Audi TT po raz pierwszy został wprowadzony w październiku 1998 roku.

Pierwszy w historii Audi kompaktowy samochód sportowy wszedł do sprzedaży jesienią 1998 roku, wkrótce po premierze. Samochód bazuje na platformie, w szczególności we współpracy z Volkswagen Golf i Skoda Octavia. Początkowo oferowany z 20-dźwig, doładowanym silnikiem o pojemności 1.8 w dwóch wersjach, o mocy 180 km, z napędem na przednią oś lub 225 km z napędem na cztery koła. Mocniejsza wersja różni się od podstawowej dużym turbo, zmodyfikowany układ wydechowy i dodatkowa chłodnica powietrza doładowującego.

W 1999 roku na rynek została wprowadzona wersja roadster dostępny z tymi samymi silnikami. Na przełomie 1999 / 2000 lepszą kontrolę TT-lat, poprawiając tylny spoiler, przy instalacji standardowego ESP i poprawione ustawienia zawieszenia, aby zmniejszyć podsterowność samochodu, który pojawia się podczas szybkiej zmiany kierunku obrotów, przy prędkościach powyżej 160 km / h, nowy silnik VR6 o pojemności o pojemności 3.2 i mocy 250 km wprowadziła do skrzyni korbowej silnika w 2003 roku, a rok później wprowadzona nowa skrzynia biegów S Tronic, która skraca czas zmiany biegów.

Na początku 2005 roku, Audi zaprezentowała limitowaną wersję coupe TT Quattro Sport. W tej wersji dokonano kilku zmian, aby zmniejszyć wagę, na przykład, lekkie fotele Recaro i brak sofa w plecy. W wyniku TT coupe Quattro Sport waży 75 kg mniej od podstawowej wersji, 1.8 T 225 km. W tym samym czasie podniesiono moc silnika 1.8 T, 15 km, 225 km, 240 km, co czyni go najmocniejszym seryjnym wersja 20-zaworowy silnik 1.8 t.

We wrześniu 2005 roku zwiększyły moc silnika 1.8 t wersja 150 km wymieniłem wersja 163 km i 180 km Wersja zmieniła się na wersję 190 km.

Napęd Quattro, Audi TT jest realizowany przez sprzęgło Haldex włącza się automatycznie. Standardowy Quattro został zainstalowany w wersjach o mocy o wymiarach 225 do 250 km W wersji 180-190 km był dostępny za dodatkową opłatą, w standardzie z napędem był most. W wersji 150-163 km z napędem tylko na przednią oś.

                                     

1.1. Pierwsza generacja. Cechy. (Features)

  • Silnik. (Engine)
  • Zawieszenie tylne: tylna wielowahaczowa, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny.
  • Hamulce przednie / tylne: tarczowe wentylowane / tarczowe wentylowane.
  • ABS i ASR. (ABS and ASR)
  • Podwozia. (Chassis)
  • Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy, stabilizator poprzeczny.
  • LCA: 1610-1890 kg.
  • Rozstaw kół przód / tył: 1528 / 1505 mm.
  • Masa własna: 1355-1665 kg.
  • Wymiary i waga. (Size and weight)
  • Rozstaw osi: 2429 mm.
  • Cechy. (Features)
                                     

2. Druga generacja. (The second generation)

Audi TT II po raz pierwszy został zaprezentowany w 2006 roku.

6 kwietnia 2006 r. rozpoczęła się produkcja całkowicie nowej, drugiej generacji TT. Nowy czteromiejscowe coupé, aby wyhodować kilka centymetrów w każdym kierunku, co jest odczuwalne we wnętrzu. Mimo to, nowe TT jest lżejsze i na 50% sztywniejsze niż jego poprzednik, dzięki skonstruowaniu samochodu na bazie przestrzennej ramy. W dodatku do ramy, 69% nadwozia wykonane z aluminium. Podwozie wraz z zawieszeniem zostały przystosowane są od Audi A3.

Druga generacja TT zaproponowano z doładowanym, silnik dwulitrowym o mocy 200 km i widlastym-cylindrowy o pojemności 3.2 i mocy 250 koni mechanicznych rusza napędem na przednią lub obie osie. Ponadto sześciostopniowej, manualna skrzynia biegów, również zaoferować, to przekładnia z-Троник. Na początku 2007 roku został TT roadster z płóciennym dachem. W pierwszym kwartale 2009 roku produkcja została dostarcza silnej, sportowej wersji TT RS. Samochód został wyposażony w 2.5 TFSI silnik o mocy 340 koni mechanicznych.

W 2010 roku TT poszedł wzrost. Wprowadziła nowe silniki 2.0, w wyniku czego moc wzrosła jeszcze na 11 km. Również było 3.2 silnik.



                                     

2.1. Druga generacja. Cechy. (Features)

  • Silnik. (Engine)
  • Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, kolumna resorująca, stabilizator poprzeczny.
  • Podwozia. (Chassis)
  • Hamulce przednie / tylne: tarczowe wentylowane / tarczowe wentylowane.
  • ABS i ASR. (ABS and ASR)
  • Zawieszenie tylne: tylna wielowahaczowa, sprężyna śrubowa, stabilizator poprzeczny.
  • LCA: 1660-1810 kg.
  • Wymiary i waga. (Size and weight)
  • Rozstaw kół przód / tył: 1572 / 1558 mm.
  • Rozstaw osi: 2468 mm.
  • Masa własna: 1335-1485 kg.
  • Cechy. (Features)
                                     

3. Trzecia generacja. (The third generation)

Audi TT III po raz pierwszy został zaprezentowany w marcu 2014 roku.

TT trzeciej generacji został zaprezentowany na targach w Genewie w marcu 2014 roku. Produkcja rozpoczęła się 25 lipca 2014 roku. Samochód jest produkowany w węgierskiej fabryce Audi na Węgrzech silnik KRC. Gyor.

Podczas wystawy w Genewie został zaprezentowany sportowy opcja TTS, które mogą być uznane za cztery końcówki układu wydechowego, dyfuzor i 18-calowe koła, i koncepcyjnych wersji TT quattro sport koncepcji-napędzany silnik 2.0 TFSI o mocy 420 koni mechanicznych.

Samochód otrzymał szczegółowy atrapa chłodnicy, nowe reflektory led z dziennymi światłami i wirtualnej desce rozdzielczej wirtualny kokpit z wyświetlaczem o przekątnej 12.3 cala, na którym, aby cieszyć się tradycyjne wskaźniki, albo inne informacje, na przykład, komputer pokładowy, system multimedialny, mapa nawigacyjna. Panel klimatyzacji sterownik może sterować za pomocą uchwytów znajdujących się w nawiewach.

W 2014 roku na targach motoryzacyjnych w Chinach przedstawili koncepcję TT Offroad, a podczas wystawy w Paryżu też koncepcyjny pięciodrzwiowy TT Sportback model, a także fotografowania TT roadster i TTS roadster. Ostatnie dwie maszyny kabrioletami wyposażony w składany miękki dach automatycznie. Operacje składania i rozkładania trwa zaledwie 10 sekund i może odbywać się w czasie jazdy z prędkością do 50 km / h produkcja w fabryce w Gyor, zaczęły się na początku listopada 2014 roku.

                                     

3.1. Trzecia generacja. Brak następcy. (The lack of a successor)

W listopadzie 2018 roku pojawiły się pogłoski o rzekomych zmianach koncepcji następcą TT, które będą około 2021 roku, aby stać się 4-drzwiowy sportowy liftbackiem. Przedstawiciele marki później zaprzeczył te wiadomości. Sześć miesięcy później, w maju 2019, nowe informacje, Audi, najprawdopodobniej odejdzie TT między 2020 i 2021 bez następcy. Jego miejsce może być wymieniony na nowy elektryczny coupe z nową nazwą.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie