Poprzednia

★ Chevrolet Bel Air - chevrolet ..




Chevrolet Bel Air
                                     

★ Chevrolet Bel Air

Chevrolet Lotniczym maszyna Bel produkcji amerykańskiej firmy Chevrolet, częścią General Motors w latach 1953-78. W 1950-52 roku Chevrolet twardym dachem, został nazwany w Bel-Air, jednak model ten nie jest oryginalny Bel-Air.

                                     

1.1. Historia. 1953-1957

W 1953 Chevrolet zmienił nazwy swoich samochodów, nazwa Bel Air otrzymałeś wyższej klasy samochodów. Dwa samochody poniżej klasą, 150 i 210, otrzymali także inne nazwy. W 1955 roku Chevrolet zaprezentował swoje samochody w silnik V8.

W 1955 roku, pełnowymiarowa Chevrolet otrzymałeś nowy styl, fani nazywają "gorącej". W przeciwieństwie do Forda i Plymouth, Chevrolet, styl był świeży i jasny. W tym modelu Bel Air był stosowany w samochodach niższej klasy, a także maty, chrom rynny na dachu, a kły na zderzakach i молдингах i okna, pokrywy. W późniejszych czasach słowa "Bel-Air" na plecach został ozłocony.

Model latach 1955-1957 najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich samochodów wszystkich czasów i narodów, często zdarzają się przypadki, zwłaszcza coupe i kabriolety by odkupowane i odrestaurowywane przez zwolenników i fanów.

                                     

1.2. Historia. 1959-1965: model klasy średniej. (1959-1965: model of the middle class)

W 1959 roku, Chevrolet podwyższonym poziomem modelu Impala do rangi lidera Chevrolet, która doprowadziła do tego, że hotel Bel Air spadł do klasy średniej. Biscayne wymienić Delraya na stronie najtańszy pełnowymiarowa Chevrolet.

Począwszy od 1960 roku, hotel Bel Air i Biscayne był łatwo rozpoznawalny ze względu na stosowanie dwa tylne światła na stronę, Impala Trzy na stronę. Wiele opcji dostępnych w импалу i był dostępny w Chevrolet Bel-Air.

                                     

2. 2002 Bel-Air show-kar. (2002 Bel Air show car)

W 2002 roku na north american international auto show zaprezentowano prototyp kabrioletu Bel-Air. Styl ciała na bazie tego modelu 1955-57, tylne światła są bardzo podobne do tych Ford Тандерберд. Niemniej jednak, "General Motors" nie wykazał chęć wdrożenia prototypu do masowej produkcji.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie