Poprzednia

★ Chevrolet 150 - chevrolet ..




Chevrolet 150
                                     

★ Chevrolet 150

Chevrolet jeden-pięćdziesiąt, lub 150 – gospodarczej, flotowy Chevrolet od latach 1953-1957. Nazwa pochodzi od skrótu serii pokój na jedną cyfrę, ze względu na trendy, które rozwinęły się w latach 50-tych. Model ten zastąpił Styleline pojazdów specjalnych, dostępnych na rynku w poprzednich latach. 150 produkcja zakończyła się w 1957 roku, po czym został zastąpiony przez Delray modelu.

                                     

1. Historia. (History)

Pomysł polega na tym, że model 150 musi być samochodem, w szerokim dostępie, bez ograniczeń kupna-sprzedaży. Stała się najpopularniejszą wśród policjantów, instytucji państwowych, małych firm i miłośników hot-rod. Chevrolet z roku Na roku, sprzedano mniej niż 150, 210 i Bel-Air w procesie produkcji.

Zgodnie z zasadami Chevrolet, model 150 przeznaczony był tylko do jazdy nawet w spartańskich warunkach. W magazynie zostało kilka opcji. Nawet taki drobiazg, jak popielniczka, zapalniczka, lub nawet lustra, że trzeba było dodatkowo płacić. W porównaniu z modelami dwu-i Bel-Air, jeden-pięćdziesiąt ciężko było i skromnie wyposażone.

Wybór nadwozia ogranicza sedan nadwozie typu kombi i 1955-club coupe. Transmisja została ograniczona do ręcznych skrzyń biegów i silniki o stosunkowo małej mocy, sytuacja zmieniła się dopiero w 1955 roku. W wersji z 1957 roku przygotowywali się do wyścigów, znany jako "Czarna Wdowa" z powodu jej czarno-biała kolorystyka nadwozia.

                                     

2. 150 dziś. (150 today)

150 samochodów mniej cenne, niż w modelu 210 i Bel-Air są sprzedawane po niższej cenie na rynku wtórnym, za wyjątkiem rzadko: sedan wysyłka księżyców biznes-sedan, zwłaszcza w 1957 Rocznik, wyposażonych w silniki z pełnym wtryskiem paliwa, jednak to zmiany w samym końcu produkcji, ceny są często bardzo duże. Chevrolet-150 V8 z aluminiowym często w stylu hot-rod z powodu niskiej wagi i ceny.

                                     

3. Model 1953-54 roku. (The 1953-54 model years)

Był to pierwszy rok na rynku dla modelu 150 i. 210. Maszyny te były prawie takie same, za wyjątkiem tego, że biznes-coupe został nazwany biznes-sedan w 1954 roku.

Transmisja. (Transfer)

53-54 użyłem trzy silnika, ale nie wszystkie były dostępne jednocześnie. Wszystkie modele z 1953 roku i został wyposażony w trzybiegową, instrukcja. Wraz z 1954 r., dostępna jest automatyczna skrzynia biegów.

  • 216 дюйм3 "second-mistrz" R6 o mocy 93 km 1953 - tylko sedan.
  • 235 дюйм3 "z kretesem" R6 o mocy 115 koni mechanicznych. 1954 - standard.
  • 235 дюйм3 "second-Król" R6 o mocy 108 km 1953 - standard.
                                     

4. Jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt pięć. (One thousand nine hundred fifty-five)

Modele z 1955 i wyposażone w nowe podwozie i silniki Chevroleta debiutującymi, legendarne silniki, małe jednostki V8. Kupujący miał możliwość wyboru silników. Biznes-sedan został przemianowany w produkcji.

Silniki. (Engines)

  • 265 дюйм3 "Turbo-fire" верхнеклапанный V8 o mocy 162 km lub 180 km wariant.
  • 235 дюйм3 "z kretesem" R6 136 km, SKRZYNI.
  • 235 дюйм3 "z kretesem" R6 o mocy 123 km manualna skrzynia biegów.

Transmisja. (Transfer)

  • 3-biegowa zsynchronizowana. (3-speed, synchronized)
  • 2-biegowa automatyczna lampa błyskowa.
  • 3-biegowa zsynchronizowana z zewnętrznej przeciążenia.
                                     

5. Jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt sześć. (One thousand nine hundred fifty-six)

Wybór silników pozostał ten sam, tylko większa moc nie została osiągnięta. Blok 2653 V8 był dostępny w trzech wersjach.

Silniki. (Engines)

  • 265 дюйм3 "Turbo-fire" верхнеклапанный V8 o mocy 170 koni mechanicznych.
  • 235 дюйм3 "z kretesem" R6 o mocy 140 koni mechanicznych.
  • 265 дюйм3 "Turbo-fire" верхнеклапанный V8 z czterogardzielowym gaźnikowe o mocy 210 koni mechanicznych.
  • 265 дюйм3 "Turbo-fire" верхнеклапанный V8 z dwoma czterogardzielowymi gaźnikami moc 225 km.

Transmisja. (Transfer)

  • 3-biegowa zsynchronizowana z nadmiarem.
  • 2-biegowa automatyczna "lampa błyskowa".
  • 3-biegowa zsynchronizowana. (3-speed, synchronized)
                                     

6. Jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem. (One thousand nine hundred fifty-seven)

Nowość w 1957 roku został silnik małego bloku V8 w 283 дюйм3. Była dostępna z mechanicznym wtryskiem paliwa. Model 150 otrzymali również specjalną farbę na bokach, które upodobniło go w Bel-Air.

                                     

6.1. Jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem. Silniki. (Engines)

  • 265 дюйм3 "Turbo-fire" верхнеклапанный V8 o mocy 162 km.
  • 283 дюйм3 "super-turbo-fire" верхнеклапанный V8 o mocy 185 km.
  • 235 дюйм3 "z kretesem" R6 o mocy 140 km.
  • 283 дюйм3 "super-turbo-fire" верхнеклапанный V8 z dwoma czterogardzielowymi gaźnikami o mocy 270 km.
  • 283 дюйм3 "super-turbo-fire" верхнеклапанный V8 z mechanicznym wtryskiem paliwa Rochester elektryczny silnik odrzutowy o mocy 283 km.
  • 283 дюйм3 "super-turbo-fire" верхнеклапанный V8 z czterogardzielowym gaźnikami o mocy 220 km.
                                     

6.2. Jeden tysięcy dziewięćset pięćdziesiąt siedem. Transmisja. (Transfer)

  • 2-biegowa automatyczna "lampa błyskowa".
  • 3-biegowa automatyczna "Turboglide". (3-speed automatic "Turboglide")
  • 3-biegowa zsynchronizowana. (3-speed, synchronized)
  • 3-biegowa zsynchronizowana z nadmiarem.

Wielojęzycznym słowniku

Tłumaczenie